ונשמרתם

התחקיר חשף: רב נעקץ במיליוני שקלים על ידי נוכלת שנתפסה והודתה - "שיקרתי"

תחקיר שנעשה על ידי צוות תוכניתו של השדרן חיים אתגר, הצליח לחשוף אישה מבוגרת שהתחזתה במשך שנים לצעירה נזקקת ועקצה מיליוני שקלים מאנשים תמימים - בין היתר מרב שמתגורר במרכז - ממנו הצליחה לסחוט כשלושה וחצי מיליון שקלים

אא

תחקיר שנעשה על ידי צוות תוכניתו של השדרן חיים אתגר - הצליח לחשוף אישה מבוגרת שהתחזתה במשך שנים לצעירה נזקקת, ועקצה מיליוני שקלים מאנשים תמימים - שריחמו עליה ורצו לעזור. 

בין אותם אנשים כלול רב מפורסם מאזור המרכז, שלעת עתה סירב לחשוף את זהותו והתראיין בחדר חשוך כשרק הצללית שלו נראית. אותה אישה פנתה אליו וסיפרה לו כי היא מעוניינת להתחזק ברוחניותה. "הרגשתי שהקדוש ברוך הוא נתן לי שליחות לקרב אותה לדת", סיפר הרב ואמר כי 'הצעירה' הצליחה לגרום לו לרצות לעזור לה, ככל אשר יוכל, ולהפוך אותה לפרויקט האישי שלו. 

"היא סיפרה לי שבעבודה שלה רוצים שהיא תעבוד גם בשבת ולכן הייתה צריכה לעזוב", סיפר הרב בתוכנית 'המתחזים', וחשף כי אותה אישה שכנעה אותו כי כעת דורשים ממנה מעסיקיה לשלם פיצוי של 30 אלף שקל על הפרת חוזה עבודה, וכי אין לה מאיפה להביא סכום כזה גדול. "הרגשתי אחריות, שאני חייב לעזור לה, והעברתי לה את הכסף", משחזר הרב. 

אותה נוכלת הבטיחה ב'התרגשות' שתחזיר את הכסף כשתוכל, אך בינתיים - היא המשיכה לבקש עוד ועוד כספים והלוואות מהרב. פעם ללימודים, פעם לאוכל כשר שהיא צריכה לקנות, כל פעם משהו אחר. "סמכתי עליה ונתתי לה את פרטי כרטיס האשראי שלי", אומר הרב. 

ומאז החלה סאגה שלא נגמרה. 

במשך שנים השתמשה הנוכלת בכרטיס האשראי של הרב לקניות בסופר, ליציאות למסעדות יוקרה, למכבסות ועוד ועוד. "הגעתי למצב שאני לוקח הלוואות מהבנק ומאנשים", סיפר הרב בדמעות. "אמרתי לה כמה פעמים שאני כבר לא יכול לשלם לה יותר על הלימודים, אבל היא כל הזמן ניגנה לי על המצפון".

על פי החשיפה של חיים אתגר מדובר בסכום כולל של שלושה וחצי מיליון שקלים - שהועברו לאותה נוכלת מהחשבון שלו, במשך כמה שנים. "אני בחובות מאוד גדולים בגלל זה. אם לא אצליח לעמוד על הרגליים, אאלץ למכור את הדירה שלי".

כשחיים אתגר התעמת איתה והציב בפניה את הטענות הקשות של הרב ושל עוד עשרות אנשים נגדה, אותה נוכלת אמרה שהיא מצטרת שהיא הרסה חיים. "אני מתנצלת מעומק לבי ונשמתי, מכל הלב. הכל התבזבז, שיקרתי שאחזיר לרב. אני רעה", אמרה - אך הרב מבחינתו סירב למחול לה כששמע זאת. "לקחתי הלוואות ואני מסובך עם חובות של מיליונים בגללה. הוצאתי חסכונות ומישכנתי את הבית. איפה אגור עכשיו אם אאלץ למכור את ביתי? ברחוב?".

תגיות:רבמיליוניםעוקץנוכלות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה