חדשות בעולם

החוק התקבל: טקסס תאסור על הפלות - עוד לפני שאישה יודעת אם היא בהריון

אלפים מחו על החלטתו של מושל טקסס גרג אבוט, שהכניס לתוקפו חוק שיאסור על נשים לבצע הפלות - אחרי השבוע השישי. "מדובר באחד החוקים הכי מחמירים שהתקבלו כאן אי פעם", אומרים גורמים המתנגדים לחוק. "זה מונע מרוב הנשים לעשות הפלה"

אא

אלפים מחו על החלטתו של מושל טקסס גרג אבוט, שהכניס לתוקפו חוק שיאסור על נשים לבצע הפלות - אחרי השבוע השישי. נשים שהתראיינו בתקשורת המקומית אמרו כי מדובר בחוק בעייתי, שכן נשים רבות כלל לא מגלות על עובדת היותן בהריון - עד שעוברים שבועות רבים לאחר שלב זה.

החוק הצליח לעורר את זעמם של תושבים רבים שמיהרו להגיש את עתירתם לבית המשפט העליון, שם הוחלט בעבר לאסור על הפלה רק בין השבועות 22-24, כאשר התפתחות העובר הגיעה לשיאה. 

מדובר באחד החוקים המחמירים ביותר שידעה המדינה, בין היתר גם בשל העובדה שגם צד שלישי שייתפס כשהוא עוזר לאישה להפיל - כגון אזרח שהסיע אותה לקליניקה פרטית או נתן לה כסף לביצוע ההפלה, יבוא אף הוא במשפט וייאלץ לשלם קנס של 10,000 דולר. 

"קשה להאמין שבמדינה כזו, בשנת 2021, מחוקקים חוק שמונע מרוב הנשים לבצע הפלה", אומרים כעת במדינה גורמים שונים, ביניהם כאלה שהגישו כבר את עתירתם לבית המשפט. 

 

תגיות:הפלותהריוןחוקטקסס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה