חם ברשת

"זה לא עובד ככה": מה הרגיז את סאבלימינל?

בעקבות מותו של החייל בראל חדריה שמואלי הי"ד, הראפר סאבלימינל יצא בפוסט נוקב: "רק אצלנו המציאו שחייל עם נשק אסור לו לירות, מחביאים אותו מאחורי בטון ונותנים לו חריץ להוציא את הנשק"

  • כ"ה אלול התשפ"א
צילום: יח"צ צילום: יח"צ
אא

הראפר הישראלי קובי שמעוני (סאבלימינל) פרסם פוסט ארוך וביקורתי ברשתות החברתיות בעקבות מותו של הלוחם בראל חדריה שמואלי הי"ד. אלו הם דבריו:

כואב הלב

בראל חדריה שמואלי

ת.נ.צ.ב.ה

הלוואי שהמשפחה הזאת לא תדע עוד צער ושאלוקים ישמור עלינו מפני הנהגה של חלשים ויברך אותנו באחדות ובהנהגה ציונית חכמה, מתוחכמת, חריפה ועוצמתית.

חבל על נשמה טובה של כל חייל שומר ישראל שמת בהגנה על הבית ועל החיים והמציאות של כולנו.

זה מחיר שאנחנו כעם לא צריכים להסכים לו, צריך לגרום לצד השני שרוצה לפגוע בנו להתחרט ולשלם מחיר כבד ומשמעותי מאוד שיצטערו כל החיים על כל טעות אחת כזו שהחריבה עולם שלם ומשפחה בישראל.

שמו חיילים להגן על גבול, עם נשק וללא אישור להגן על עצמם!

עד כמה נמשיך לסבול מתמימות וטיפשות של חלק מעמינו, כמה עוד צריכים למות ?

להתפרעויות אסטרטגיות מתוכננות היטב של מחבלים קוראים ״הפגנות שלום ספונטניות״ - המחבל שירה ורצח את בראל הוא לוחם חמאס ולא מפגע בודד שפעל באופן עצמאי! שיפסיקו להכיל מוות של אהובינו ולהאכיל אותנו בכפית שהכל בסדר והכל בטעות.

בכל מדינה אחרת בעולם כולם יודעים שאסור להתקרב לגבולות כי יש חיילים ויש להם נשקים ואם תתפרע - תיפגע.

משוואה מאוד ברורה וידועה מראש.

רק אצלנו המציאו שחייל עם נשק אסור לו לירות, מחביאים אותו מאחורי בטון ונותנים לו חריץ להוציא את הנשק החוצה כדי שהמחבלים (בלבוש עממי) יראו שיש לו נשק אבל אסור לו לירות (כי אם היה יורה הם כבר לא היו שם..) ואז מנסים לחטוף, זורקים סלעים על הנשק עצמו (שעלול להיהרס ואפילו להתפוצץ בזמן ירי אם התעקם קצת) ואפילו לירות פנימה ישיר מטווח אפס אל תוך הראש של שומר הגבולות של ישראל.

כמה מדהימים ואנושיים אנחנו, ווויפי.

מזל שלא זרקו רימון פנימה.

מה אני אגיד לכם אחים שלי שקוראים את זה וכואבים את האובדן, מקווה שבבחירות הבאות לא תולכו שולל. מקווה שנמצא הנהגה שלא שבוחרת לא להכניס חיילים שלנו לסיטואציות שלא צריכות להיות מטופלות על ידי חיילים. המשמעות של חייל - והרתיעה מחייל צה״ל צריכה להיות ברורה מאוד לכל אדם באזור הזה של כדור הארץ.

ואצלנו כבר יורקים על חיילים, מקללים חיילים, משפילים חיילים, צוחקים על חיילים כי יודעים שיש גב שמגן על המתפרעים ועל המחבלים ולחייל המסכן עם הנשק אסור להפעיל כוח גם עם יורקים עליו בפנים.

ופה כמובן משבחים את החיילים הגיבורים שלנו שהצליחו לרסן את עצמם ולא הגיבו למרות כל ההשפלות שמשפילים אותם.

אז זהו, זה שגוי!

וזה לא עובד ככה!

בשום מקום בעולם!

ולא צריך תמיד לחפש את הסיבה להצטדק ולהצטייר כסופר הומניים ולהתפאר בחיילים שלנו שמתעללים בהם והם לא מגיבים. במקביל המתעללים נהים סופרסטארים ובעולם וחוגגים את ה״גבורה״ שלהם על כמה שהשפילו חייל צה״ל על אדמת ישראל.

מתפלל שיהיה מנהיג טוב שיחליף לגמרי את כל האסטרטגיה הישראלית מבפנים ומבחוץ.

לא עוד הומאני, לא עוד הקש בגג ולא עוד חיילים שנשלחים לחזית לעמוד כמו דוגמניות נשק עם הוראה לא לירות אפילו אם תוקפים אותך, אפילו אם זורקים בקבוקי תבערה ושורפים את עמדת התצפית איתך בפנים, אפילו אם נצמדים אליך מצח למצח ויורקים לך בפנים, אפילו אם מתכננים מראש ומצלמים מארב תקשורתי וילדה קטנה ויפה תסתור לך בפנים, מספיק כבר עם הבושות האלה!!!

גם לתודעה ציבורית יש משמעות אסטרטגית ולא רק לשיחות עם מנהיגים!

זה שדורות שלמים של שונאינו (בארץ ובעולם) גדלים בלי שום רתיעה מחייל צה״ל זה ממש מסוכן למדינת ישראל ויגבה קורבנות הרבה יותר מסכנות מיידיות אחרות שמאימות עלינו..!

תחזירו את הכבוד לחיילים שלנו.

אבל עד הסוף!

תגיות:חם ברשתסאבלימינל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה