סלבס בהתחזקות

איתי לוי הניח תפילין וריגש: "תודה לאמא שלי שהיא זכות הקיום השלי בעולם הזה"

לרגל השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הזמר איתי לוי - שמרגש את כולנו עם מצוות כיבוד הורים שעליה הוא מקפיד במיוחד, פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו כשהוא עטור בציצית ומניח תפילין על רקע מדבר, מודה על כל מה שיש בחייו ושוב (כמה לא מפתיע) - מהלל ומשבח את אמו 

אא

לרגל  השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הזמר איתי לוי - שמרגש את כולנו עם מצוות כיבוד הורים שעליה הוא מקפיד במיוחד, פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו כשהוא עטור בציצית ומניח תפילין על רקע מדבר, ולצדה כתב את המילים הללו:

"לא יודע מאיפה להתחיל, אני רק יודע איך לסיים את זה, בתודה ענקית. לכם, קהל אדיר שמזמן הפך לחלק בלתי נפרד ממני ומהדרך שלי והעשייה שלי. תודה שאתם איתי כל הזמן, אם זה בעולם האמיתי ואם זה בעולם הוירטואלי גם ברגעים הטובים וגם הטובים פחות. תודה על שנה מלאה בטוב ועשייה, עם כל המורכבות שבה.

"תודה למלך מלכי המלכים הקב״ה, אבא גדול, על המתנות השיעורים והיכולת לתת ולקבל ולהכיל את הכל אני אוהב אותך תודה על כל נשימה ולב שפועם. תודה לכל מי שמסביבי כל הזמן עוטפים והולכים איתי בכל השגעונות והחלומות שלי, והכי חשוב תודה לאמא שלי שהיא זכות הקיום השלי בעולם הזה אוהב אותך ושבכל שנה ובכל חג את לא תעזבי אותי לעולם. אני פה לשמור אותך חזק. שנה טובה עם ישראל שנשמח נצחק ונאהב כל אדם ולעולם קינאה כעס ועצבות לא תהיה בתוכנו", הוא חותם. 

תגיות:ראש השנהטליתהימים הנוראיםאיתי לוימרגשתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה