פעילות הידברות

עולם הילדים – הקבלה החשובה שלכם ליום הכיפורים

שום דבר לא הכין אותו לדבר הבא: תוכניות אלימות לילדים, יצרים ותאוות בקליפים של מוסיקה ישראלית ותוכניות נוער על פריקת עול. מה אמר לו בנו שהשאיר אותו המום, ולמה דווקא עולם הילדים הוא הקבלה שלו לקראת השנה החדשה? סיפור שקורה בהרבה בתים ואולי גם בבית שלכם

  • ז' תשרי התשפ"ב
אא

הוא משנן לעצמו להיות רגוע וסבלני גם כשהוא רעב מאוד. 20:00 בערב. הוא מחנה את רכבו בחניית הבית כשהוא חוזר מיום עבודה מעייף במיוחד. רעב ומותש, הוא חושב את שברירי המחשבות של סוף היום. הוא סוקר במוחו את מה שהספיק לעשות, וכשהוא מגיע לדברים שהוא לא הספיק, הוא מתייאש ומפסיק לחשוב. תיכף הילדים יקפצו עליו כשהוא פותח את הדלת.

"אבא!!! אבא הגיע!!!" הם מתנפלים עליו בנשיקות ובחיבוקים. תמימים ומתוקים הם לא משערים לעצמם כמה קשה לו, וכמה הוא דואג. טרדות היום יום משכיחות ממנו את סופו של אלול וראש השנה נושף בעורף. איפה הוא ואיפה תשובה? הוא שואל בלי קול ויודע את התשובה...

 

כריתות איברים, דם מושפרץ לכל עבר ומילים לא נקיות

"אבא, למה כשהעכבר המצויר כרת את הראש לחתול המצויר אז הוא לא מת"? שואל בן ה-3. על מה הילד מדבר? האוכל בגרון לא נבלע לו.

"הנה הנה, אני אראה לך, אבא" אומרת הבכורה, בת ה-10. היא שולפת במיומנות את הטלפון הנייד שלו. לוחצת על הכפתורים, ומראה לו סרטון אלים שמתיימר להצחיק ילדים רכים, אבל עושה להם סיוטים. כריתות איברים, דם מושפרץ לכל עבר, מילים לא נקיות. מה קורה כאן בבית כשהוא ואשתו נלחמים על כל שקל בפרנסה?

בום בלב. הנה, זה בא מבלי שהוא רצה. הדלת פתוחה באין מפריע והחלונות פרוצים לרוח שתיקח את חינוך הילדים שלו לכל כיוון מחוץ למסלול. זה דבר אחד מתוך רשימה ארוכה של הדברים שהוא לא הספיק ביחד עם אלול והשנה החדשה. בעצם, אולי זה בא כי ככה ה' רצה.

 

מילים מזעזעות על נערות, יצרים ותאוות

לילה. הילדים נרדמו. הוא ניגש אל המחשב ומחפש אחרי היסטוריית הגלישה. הוא רוצה לדעת במה הילדים צפו כל היום.

לפני החתול והעכבר עם הדם, הם צפו בקליפ של זמרת ישראלית מאוד ידועה ומאוד לא צנועה. המילים, הלבוש, הריקודים. לפני זה יש שם קליפ של שני כוכבי זמר במילים מזעזעות על נערות, על יצרים ועל תאוות. ממש חוצלארץ נהיה פה. לפני המוסיקה הזו הם צפו בתוכנית לנוער: מה בתוכנית? חוצפה כלפי מבוגרים, בנים הנמצאים בקשרים עם בנות, סיגריות ושתיית אלכוהול. הילדים שלו אפילו לא יודעים לבטא את המילה אלכוהול. ריבונו של עולם. מה יהיה עוד כמה שנים?!

הוא יוצא אל המרפסת ונושם עמוקות. זה לא עסק ככה שאשתו עובדת מהבית בגלל הקורונה, הילדים ללא השגחה, והמחשב והטלוויזיה הם בייביסיטרים מפוקפקים. הוא ידע את זה כל הזמן, והנה, עכשיו הוא מקבל דוגמה חיה וכואבת של התוצאות.   

הוא נזכר שאשתו סיפרה לו על עולם הילדים של הידברות והוא, כמו קופה רושמת רק חשב על ההוצאות. הקופה הרושמת של החובות הרוחניים כותבת מחיר כבד יותר. אלו הם הילדים שלו, הנכס הכי יקר ופיקדון שהוא קיבל מבורא עולם.

 

דברים מעניינים לילדים, תכנים מפוקחים ומבוקרים

זה לא מקרי שבעודו חושב על תשובה, על השנה החדשה, על יום הכיפורים, הוא מגלה באיזה תוכן ילדיו צופים בהעדרו. אמנם הוא לא הצליח לאכול את ארוחת הערב, אבל עכשיו הוא מחליט להכניס הביתה מזון רוחני לנשמה: "את יודעת, מה זה הדבר הזה של עולם הילדים שאמרת לי שלשום"?

עיני אשתו אורו והיא מחייכת בהתרגשות: "אני כל כך שמחה שאתה רוצה. תראה, כולנו רק נרוויח מזה, וזה עולה גרושים! רק 19 ₪ לחודש הראשון! יש שם תכנים מפוקחים ומבוקרים, דברים מעניינים לילדים. הידברות זה אבא ואמא לכל החיים. אני סומכת עליהם. הנה תיכנס לאתר ותראה דוגמאות לתכנים בעצמך זה עולם אחר, אני אומרת לך, עולם הילדים".

קבלו על עצמכם קבלה משמעותית למען ילדיכם ולמען כל צאצאיכם בעתיד – תוכן יהודי, מפוקח ומבוקר. איכותי, מעניין ומותאם בדיוק לילדים: סרטים, סדרות, משחקים, קומיקס, סרטוני טבע, יצירות, תלת מימד, בדיחות ועוד ועוד.

מה ההשקעה שלכם? בלתי מורגשת.
רק 19 ₪ לחודש הראשון ולאחר מכן 35 ₪ החל מהחודש השני. אין התחייבות! תוכלו להפסיק את המנוי בקלות בכל עת.
ובנוסף, מנויים שמצטרפים עכשיו משתתפים בהגרלת הענק שלנו שתערך ממש אחרי החגים!

מה בהגרלה?

  • 1,000 ש"ח מתנה לרכישה בהידברות שופס
  • חבילת צילום משפחתית עם הצלמת המאסטרית מירב זינר
  • טיסה משפחתית חלומית בכדור פורח
  • מנוי לשנה שלמה בעולם הילדים (3 זוכים)
  • מנוי לשנה שלמה לחבורת תרי"ג (3 זוכים)

המבצע מוגבל בזמן! אל תחמיצו >>>

תגיות:מבצעאתר הילדיםעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה