מעניין

7 מיליון צפיות ברשת: ילדה קטנה תועדה כשהיא עוזרת לחברתה הנכה

רובי, ילדה כבת חמש שחיה עם מחלה נדירה וחשוכת מרפא - צולמה כשהיא יושבת על כיסא הגלגלים החשמלי החדש שלה, כאשר חברתה אבי ניגשת אליה ולוחשת אל אוזניה מילים - שרק מאוחר יותר התבררו להיות מילים של עידוד

אא

רגע קסום ומרגש נתפס במצלמה  שהצליחה לתעד ילדה קטנה בשם אבי - עוזרת לחברתה הנכה ששמה רובי. 

רובי, ילדה כבת חמש שחיה עם מחלה נדירה וחשוכת מרפא - צולמה כשהיא יושבת על כיסא הגלגלים החשמלי החדש שלה, כאשר חברתה אבי ניגשת אליה ולוחשת אל אוזניה מילים - שרק מאוחר יותר התבררו להיות מילים של עידוד.

מי שהתקרב אליהן יכל לשמוע את אבי לוחשת משפטים כמו 'יהיה בסדר, את יכולה לעשות את זה', 'תנסי ואני אדחף אותך מאחורה' ועוד. 

אבי אף לקחה את ידיה של רובי, הניחה אותן על הכיסא שלה ועודדה אותה להפעיל את הכיסא - מה שאכן קרה לפתע, להפתעתה של אמה. 

"בתוך דקות ראיתי את רובי מצליחה להפעיל לגמרי בעצמה את הכיסא החדש שלה, למרות שלפני כן היא התקשתה בזה, וסירבה לנסות לתפעל אותו בעצמה", סיפרה אמה של רובי בהתרגשות.

אנשים שהתבוננו בסיטואציה המרגשת, פרצו בתחילה בצחקוקים אך כשראו את ההתקדמות של רובי בזכות חברתה - הצחקוקים נפסקו, ואת מקומם תפס רגש של הוקרה. "ראינו רגעים של אהבה ושמחה טהורה בין רובי וחברתה אבי", משחזרת אמה של רובי, בפוסט שכתבה ברשתות החברתיות. "לבתי רובי יש ליקודיסטרופיה - מחלה שמשפיעה על החומר הלבן של המוח, ולכן הוא גם מתקשה לשלוח פקודות לגופה. זו הסיבה שרובי מתקשה במשימות הכי פשוטות של היום יום שלה, ולצערי למחלה הזו אין תרופה. התרופה היחידה של רובי היא אבי, שעוזרת לה לראות את הצד הוורוד של החיים. כוח האהבה והחיבור ביניהן נותן לנו השראה והסרטון שבו אבי נראתה כשהיא דוחפת את רובי ומעודדת אותה להשתמש בכיסא החדש - זכה כבר לרגש שבעה מיליון איש".

תגיות:ילדהחסדמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה