חדשות בעולם

סערה: אם לילד בן תשע דורשת לפטר מורה - שהדביקה מסכה לפני הילד כדי ש'לא יפריע'

לאס וגאס: אם שוחחה עם בנה על הפעילות שהם עשו עם המורה המחליפה, והזדעזעה לשמוע כי המורה המחליפה ציוותה על בן התשע להדביק את המסכה לפניו - ככל הנראה כדי שיישאר בשקט, ולא יפריע למהלך השיעור. כעת היא דורשת את פיטוריה של המורה 

בעיגול: האם שהתראיינה לתקשורת בגבה בעיגול: האם שהתראיינה לתקשורת בגבה
אא

סערה בבית ספר יסודי בלאס וגאס, לאחר שמורה שהדביקה מסכה על פניו של אחד הילדים, מועמדת כעת לפני פיטורין. 

מי שגילה את זה היא אחת האימהות, ששוחחה עם בנה על הפעילות שהם עשו עם המורה המחליפה, והזדעזעה לשמוע כי המורה המחליפה ציוותה על בן התשע להדביק את המסכה לפניו - ככל הנראה כדי שיישאר בשקט, ולא יפריע למהלך השיעור. 

"כשהוא הלך למשרד המזכירות לאסוף משם את הדפים לשיעורי הבית, אחד המנהלים הבחין במצוקה שעל פניו וקרא לו", משחזרת האם, שהעדיפה שלא לחשוף את זהותה בשלב זה. מנהל בית הספר נחרד לראות את מצוקתו של הילד, ומיד הזעיק למקום את מנהל בית הספר. "כשנודע למנהל בית הספר על התקרית, הוא הלך ביחד עם אותו מנהל לכיתה של המורה, ושם הם מצאו תלמיד נוסף שמסכה הודבקה לפניו. זה היה נורא", משחזרת האם. 

המורה המחליפה, שהגיעה מספר פעמים לבית הספר, נלקחה לבירור - במהלכו הודתה כי נהגה להדביק מסכות על פניהם של הילדים באמצעות סלוטייפ, כבר מתחילת שנת הלימודים. 

"הם חזרו ללימודים לפני פחות משבועיים, והבן שלי אמר לי שהיו לפחות חמישה מקרים כאלה", אומרת האם בראיון שנעשה עמה ברשת החדשות FOX5. "בני סיפר לי שהמורה הייתה משפילה את הילדים מול כל הכיתה, אם הם לא היו עוטים את המסכות כמו שצריך, ומענישה אותם על ידי הדבקת המסכות לפיהם ולעיניהם. הילדים האחרים מעולם לא סיפרו להוריהם על הנהגותיה של המורה, כי חשבו שזה בסדר. הם לא הבינו שלא כך מענישים. 

"אפילו הבן שלי חשב שזה נורמלי. אני ממש מודאגת מזה שהבן שלי ימשיך 'ללמוד' תחת השגחתה של אותה מורה, ולא מוכנה שהיא תחזור לבית הספר. זה מחדל שכזה דבר קורה בשטח בית הספר. אני חוששת מההשפעות ארוכות הטווח שהתקריות הללו יכולות לחולל בנפשו של בני, ולדעתי מורות כאלה לא צריכות להיות בבית הספר".

תגיות:אמאסערהארהב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה