חדשות בארץ

משפחת גולדין: הממשלה מרמה אותנו

בריאיון לידיעות אחרונות, מתחו הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד ביקורת נוקבת על התנהלות הממשלה בסוגיית השבויים והנעדרים: "עובדים לנו על התת-מודע. כאילו מטפלים בנושא, אבל לא קורה כלום"

שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)שמחה גולדין ליד תמונת בנו הדר (צילום: פלאש 90)
אא

שמחה ולאה גולדין, הוריו של סגן הדר גולדין הי"ד שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה, מותחים ביקורת חריפה על ממשלת בנט-לפיד, וזאת ברקע המשך המאמצים להסדרה מול חמאס וההקלות לרצועת עזה.

בריאיון שפורסם הבוקר (שני) בידיעות אחרונות, אמרה לאה גולדין: "המציאות מול הממשלה הזו היא הרבה יותר גרועה. התחושה היא שמרמים אותנו. מול הממשלה הקודמת הכל היה על השולחן. הם לא עשו כלום וגם לא דיברו על זה. בממשלה הנוכחית מצטלמים אומנם עם תמונות של הדר ואורון, אבל לא מדברים על זה מילה".

"עובדים לנו על התת-מודע", הוסיפה גולדין ותקפה. "כאילו מטפלים בנושא, אבל לא קורה כלום. וזה הרבה יותר גרוע. משחקים בנו. מנסים לעבוד על הציבור ההגון".

שמחה גולדין הדגיש, כי כדי להביא להישגים בסוגיית השבויים והנעדרים צריך לשנות את המשוואה: "צריך להתנות כל הסדרה ושיקום של רצועת עזה בהשבת הבנים תחילה ולא בשחרור מחבלים". לדבריו, "הכי גרוע קרה במבצע 'שומר חומות'. היום אני יודע להגיד בוודאות שבמהלך המבצע לא נעשה שום ניסיון להשבת הבנים. שום פעולה משמעותית תוך כדי לחימה. יתירה מכך, לאחר סיום המבצע, שר הביטחון, רמטכ"ל 'צוק איתן', בני גנץ, הסביר שכל שיקום הרצועה יהיה כרוך בסוגיית השבויים והנעדרים. אבל היום כלום – השערים בכרם שלום ובארז נפתחים, והשבויים והנעדרים עדיין שם".

"צריך להבין ששיקום עזה הוא הדבר הכי משמעותי עכשיו לחמאס, וכל זמן שזה מתקדם ללא התניית הדבר בסוגיית החזרתם של אורון והדר הוא טעות".

בשבוע שעבר הציג שר החוץ יאיר לפיד את תוכניתו למהלך דו-שלבי לשיקום רצועת עזה שזכתה לכינוי "כלכלה תמורת ביטחון". לדברי גולדין, "בפגישות שלנו איתו, הבהרנו לו שחייבים להתנות את השיקום בהשבת הבנים. פתאום אנחנו רואים תוכנית שלמה שהוא מפרסם לשיקום הרצועה, ובלי מילה אחת על אורון, הדר, הישאם א-סייד ואברה מנגיסטו. איך אפשר לקדם תוכנית שכזו בלי מילה על הבנים. לא אני שלחתי את הדר לעזה, הממשלה שלחה אותו והיא גם צריכה לדאוג לו".

תגיות:יאיר לפידנפתלי בנטשמחה גולדיןלאה גולדין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה