חדשות בעולם

לאחר שעות ארוכות: התקלה העולמית תוקנה – וואטסאפ חזרה לפעול

לאחר למעלה משש שעות של תקלה עולמית, היישומים השונים של פייסבוק, ובהם וואטסאפ, חזרו בהדרגה לפעילות. בפייסבוק הסבירו, כי הקריסה נבעה כתוצאה משינויים בהגדרות תצורה של נתבים

(ׁתמונה: שאטרסטוק)(ׁתמונה: שאטרסטוק)
אא

תקלה עולמית גרמה אמש (שני) להשבתת הפלטפורמות של פייסבוק, כולל וואטסאפ ואינסטגרם. במשך שעות ארוכות דיווחו גולשים ברחבי העולם, כי אינם יכולים להתחבר לרשתות ולשלוח הודעות. התקלה תוקנה רק לאחר למעלה משש שעות – התקלה הארוכה ביותר של פייסבוק מאז 2008. היישומים של פייסבוק חזרו לפעילות בהדרגה.

בשלב זה ההערכה היא כי קריסת היישומים של פייסבוק לא נבעה ממתקפת סייבר, אלא בשל טעות במהלך עדכון של המערכות. בפייסבוק הסבירו הבוקר כי התקלה נבעה משינויים בהגדרות תצורה של הנתבים, האחראים על תיאום התקשורת בין חוות השרתים של החברה: "ההפרעה הזאת לרשת גרמה לאפקט דומינו שהשפיע על איך שחוות השרתים שלנו מתקשרות - מה שגרם לעצירת השירותים שלנו".

הניו יורק טיימס דיווח, כי עובדים של פייסבוק לא יכלו להיכנס לבנייני החברה מאחר ותגי הזיהוי שלהם לא פעלו – מה שגרם לעיכוב בטיפול בתקלה. צוות שנשלח למרכז נתונים בקליפורניה, כדי לאתחל את השרתים באופן ידני, נאלץ להשתמש במסור חשמלי כדי לפרוץ את הדלתות.

תגיות:וואטסאפתקלהפייסבוקאינסטגרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה