פעילות הידברות

הידברות ביוזמה נפלאה: להאיר את החשכה, בלילות החורף הארוכים

דמיינו את בני המשפחה, המכרים, החברים והשכנים מתכנסים ביחד לערב מיוחד שאתם בחרתם: טובי הרבנים או הרבניות של הידברות, בשילוב מוסיקה טובה והכל – ללא עלות. כך תהפכו את החלום למציאות

  • ז' חשון התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הידברות פותחת בפניכם אפשרות נפלאה: הזדמנות להביא אל הקהילה שלכם כנס לבחירתם. תוכלו להזמין את טובי הרבנים של הידברות: הרב עמנואל מזרחי, הרב מאיר שוורץ, הרב יונתן גל-עד, הרב מרדכי חזיזה, הרב חיים זאיד, הסטנדאפיסט הרב יעקב חמו ועוד. אפשרי להזמין גם תקליטן, וליהנות מערב משמח ומקפיץ במיוחד. ציבור הנשים יכול להזמין את אחת מהרבניות האהובות של הידברות וביניהן הרבנית חגית שירה, הרבנית נעמי כהן, ענת בן ארי ועוד. אפשר, כמובן, לשלב גם טקס הפרשת חלה מרגש ותוכנית אמנותית. מעוניינת בכנס בנושא בריאות? הרבנית רחל בצרי או הרבנית זוהרה שרביט יגיעו כדי לרתק את הקהל, ואם תרצו לשלב מוסיקה בהופעה חיה, תוכלו להזמין את הזמרות ציפורה איבגי, מישל אלבז, ענבר טביב ועוד שינעימו לכן את הערב בקול פעמונים.

כל יום בשבוע יכול להתאים. יתרה מכך, מוצאי שבת מקבל משנה תוקף של קדושה בסעודת מלווה מלכה מרגשת.

אז מה נשאר לכם? רק בחרו בשבילנו את המקום: אולם בית כנסת, אולם ספורט, אולם אירועים, מרכז קהילתי, מתנ"ס, או כל מקום אחר שמכיל לפחות 80 איש. כל הלוגיסטיקה וכל השאר באחריותנו: עלויות, פרסום, ארגון קהל, הגברה ועוד.

הערב הוא ללא עלות, וכל הזכויות שמורות לכם: זיכוי הרבים, קידוש שם שמיים, הקדשת הערב לרפואה שלמה, לעילוי נשמת או לישועה, אז להתראות בכנס הבא של הידברות!

להזמנת כנס שכולו זיכוי הרבים, חיזוק ושמחה התקשרו עכשיו 073-222-1240 או שלחו מייל לכתובת yael@htv.co.il

הרבנית חגית שירה - מרצה לנשים מעבירה ערבי הפרשת חלה, מופעים ושיעורי תורה:

"אני מתפללת הרבה לפני כל ערב, שהקב"ה ישים מילים נכונות בפי, שאזכה לחזק ולרגש את הקהל, שנשים תצאנה מכאן שונות, ותרגשנה שמשהו קורה בלב. בסוף הערב אנחנו עושות קבלת עול מלכות שמיים, ואומרות שמע ישראל בצורה מיוחדת מאוד, לא רגילה, עם כוונה גדולה, ואני רואה שזה מחזק. בנוסף, אנחנו אומרות תפילה יפה על גאולה, ונשים אומרות את זה ברגש גדול.

נשים פוגשות אותי בסוף הכנס, ואומרות לי: 'אני קוראת אותך בעלון, רואה את הסרטונים שלך ברשת, צופה בתוכנית, וחייבת לדעת מי את. נשים שומרות את הטור גזור, ומראות לי אותו. כשאני רואה בסוף הערב שנשים ניגשות, מודות, אומרות לי שהן מתחזקות, מקבלות כלים וכוחות, ושדיברתי בדיוק בשבילן, אני מקבלת מזה כוח, וזה מחזק גם אותי".

 

הרב הסטנדאפיסט יעקב חמו - משמח הלבבות:

"הלבבות נפתחים כשצוחקים, וההתרגשות היא עצומה. רואים ומרגישים את השמחה ואת האווירה בכנסים. בזכות ההומור יש תחושה של שבירת הקרח. אחרי שהקרח נשבר, פורצת השמחה – והשמחה היא מפתח ללב.

בעקבות אחד הכנסים ניגשה אליי בחורה שביקשה ללמוד יותר ולקבל הכוונה. המלצתי לה על מדרשה טובה, ואכן, היא הגיעה ללמוד במדרשה בגיל 34, על סף ייאוש מהחיים. בחסדי ה', אחרי חצי שנה היא זכתה להינשא.

יש משקל רב לברכה שנאמרת לאחר כנס חיזוק והתעוררות. עניין אמירת אמן של הקהל – יש בזה כח שפועל בשמיים, כמו גם נתינת הצדקה. צדקה תציל ממוות – צדקה מביאה גם חיים לעולם. ריגש אותי גם להעניק ברכה לזוג שביקש להביא ילדים לעולם, אני בסך הכל הייתי שליח. ברוך ה', הזוג אכן זכה בבן, ואני זכיתי להיות המוהל. זו ממש סגירת מעגל".

 

נופר שרה אומידי - רעננה

"לפני כ-6 שנים, הייתי מנהלת אירועים באולם אירועים. יזמתי כנס של הידברות באולם האירועים כי התחברתי לתכנים. מאז עשיתי לי מנהג אחת לשנה – כנס הידברות שמתקיים בכל פעם במקום אחר. הידברות זה ארגון של שליחות, וזה מבורך מאוד. עד היום אני בקשר עם הצוות בהידברות. התגובות לכנסים תמיד טובות. אנשים מתחזקים ומתרגשים - אין אחד שלא יוצא מרוצה. אנשים אמרו לי: 'תודה שיזמת את הכנס, הייתי צריך את זה'. היו אנשים שהתעניינו איך להביא את הרב המרצה אליהם, ואז הפניתי אותם להידברות. אנשים יוצאים באור, עם סיפוק, ועם חמצן לנשמה. זיכוי הרבים זו אחת המצוות החשובות ביותר שיש מבחינתי. מספיק שאדם אחד ייקח משהו מהשיעור – אני עשיתי את שלי".

 

מוטי עטיה – ראשון לציון

"פעם הזמנתי כנס של הידברות, וראיתי שזה עשה טוב לאנשים. יש לי כזה עניין עם עצמי, שאם אני רואה שמשהו עושה טוב לאנשים - אני חייב לשחזר את החוויה, ולתת אותה גם לאחרים. זה התפתח והגיע לכמות של 100 כנסים, ברוך ה'. אני יוצר קשרים עם אנשים שאני מכיר בכל רחבי הארץ, ומבקש מהם כתובות של בתי כנסת שהם מכירים בקהילה כדי לקיים שם את הכנסים של הידברות. אני מתקשר לגבאי, ומסביר לו במה הדברים אמורים. לאחר מכן אני מבקש תמונות או סרטונים של בית הכנסת כדי לבדוק האם הוא מתאים למספר האנשים. לפעמים אני מגיע למקום, ומצלם בעצמי את בית הכנסת כדי לבדוק כמה מקומות יש בו, וכמה מקומות יש בעזרת הנשים.

לאחר שאחותי נהרגה בתאונת דרכים, קיבלתי על עצמי לסייע גם בהקמה פיזית של הכנס. מדובר בהגעה למקום וסיוע בארגון הכנס מתחילתו ועד סופו. בשנת האבל של אחותי הסרטתי את הכנסים של הידברות, והעליתי אותם בשידור חי לרשתות החברתיות. באחד הכנסים עם הרב בצרי, במהלך השידור החי, יצרה איתי קשר קרובת משפחה, וביקשה את ברכתו להיפקד בזרע של קיימא. התרגשתי כי כואב לי שאין לאנשים ילדים. הרב בירך אותה, ובאותה שנה היא זכתה ללדת. חשוב לי להביא את אחותי כמה שיותר קרוב לכיסא הכבוד. אחותי באה לי כמה פעמים בחלום, והיא נראתה ממש שמחה. היא אמרה שהיא במקום טוב מאוד. זה לא שיש לי זמן פנוי כל כך. אני עובד במשרה מלאה, אבל מקבל את הכח מאשתי שתומכת בזיכוי הרבים הזה. למדתי בחיים שמה שחשוב זה מה שאני בונה לי עבור העולם הבא".

להזמנת כנס שכולו זיכוי הרבים, חיזוק ושמחה התקשרו עכשיו 073-222-1240 או שלחו מייל לכתובת yael@htv.co.il

תגיות:זיכוי הרביםכנסיםפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה