חדשות בארץ

סיכום חדשות השבת: ארה"ב דורשת הבהרות מישראל,  ה-FDA אישר חיסון לילדים

ה-FDA אישר את חיסוני פייזר לילדים, ארה"ב דורשת הבהרות מישראל ונסראללה מאיים. סיכום חדשות השבת

אא

מתיחות עם ארה"ב: נד פרייס, דובר מחלקת המדינה האמריקנית, הודיע על כך ש"ארה"ב תבקש הבהרות מישראל בנוגע להכרזת משרד הביטחון על שישה ארגונים פלסטיניים ככאלו שפועלים בשירות ארגון הטרור החזית העממית". לדבריו, ישראל לא הודיעה מראש על כך לארה"ב.

אלא שגורמים בכירים בישראל טוענים שישראל דווקא עדכנה את האמריקנים על כך, רק שהמידע לא הועברת לגורמים הנדרשים.

הקטל בדרכים: בליל שבת נהרג צעיר בשנות ה-20 לחייו, לאחר שהרכב בו נהג נפל מגשר בסמוך לצומת אשל הנשיא בנגב. בתאונה נפגעו שני צעירים באורח קשה ופונו לבית החולים סורוקה.

ה-FDA אישר: מינהל המזון והתרופות האמריקני (ה-FDA) אישר את חיסון פייזר לקורונה בקרב ילדים, ואף ציין כי הוא מונע סימפטומים ואף הידבקות במחלה, ואינו מהווה סכנה. בעקבות כך צפוי בשבוע הבא דיון ציבורי בנוגע לחיסון ילדים בגילי 5-11. מדובר במהלך משמעותי מאוד, שכן בארה"ב מתגוררים 28 ילדים בגילים הללו.

הקורונה בעולם: רוב מדינות העולם מסיימות עם הסגרים, הודות לכך שרוב תושביהן מחוסנים. לעומתן, במדינות העניות, בעיקר במזרח אירופה, לא מצליחים להעניק את החיסונים לכולם, ושם שיעור המאושפזים עולה. בגרמניה ובבריטניה, על אף היותן מחוסנות, ניכרת עלייה בתחלואה, ייתכן בשל הירידה ביעילות החיסון.

נסראללה מאיים: חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה הודיע כי ארגונו מודע לכך שחברות שונות מחפשות גז, באישור ישראל, במרחב הימי שנמצא במחלוקת עם לבנון. לדבריו, אם הוא יזהה שהנפט או הגז השייכים ללבנון בסכנה, הוא יפעל בדרך המתאימה. "ישראל לא יכולה להתנהל כפי שהיא רוצה באזור שנמצא במחלוקת", הוא איים.

חיפושים אחר נעדר: משטרת ישראל מחפשת מיום שישי צעיר כבן 19 הנעדר מסוף השבוע. הצעיר יצא מבית החולים 'איתנים' ומאז אבדו עקבותיו. המשטרה ציינה כי הוא נוהג להסתובב בכותל המערבי ובקברי צדיקים. שמו של הנעדר דוד שפר, גובהו כ-1.65, מבנה גופו רזה, שיערו שטני עם פאות בצידי ראשו. כנראה לבש חליפה וג'קט שחורים. היודע על מקום הימצאו מתבקש להודיע למשטרה.

התחזית: הלילה צפוי להיות קריר, אך החל ממחר (ראשון) תחול התחממות שתימשך גם בימים הבאים.

תגיות:סיכום חדשותפייזרארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה