חדשות בארץ

בנט לשרים: אלקין נרדם בפגישה עם פוטין

ראש הממשלה נפתלי בנט סיפר בישיבת הממשלה כי השר זאב אלקין, ששימש כמתורגמן בפגישה בינו לבין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נרדם בזמן המפגש

בנט ואלקין עם פוטין (צילום: קובי גדעון, לע"מ)בנט ואלקין עם פוטין (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט סיפר היום (ראשון), בחלקה הסגור של ישיבת הממשלה, כי השר זאב אלקין – ששימש כמתורגמן בפגישה בינו לבין נשיא רוסיה ולדימיר פוטין – נרדם בזמן הפגישה.

בדיווחים שיצאו מתוך הישיבה, צוטט בנט כמי שאמר: "היה לנו לילה לבן בטיסה, לא ישנו כל הלילה. אני מתאר משהו באריכות לפוטין, ואז קולט שאלקין נרדם. אז אני נותן לו מרפק – ופוטין צוחק".

כזכור, בתחילת הפגישה עם פוטין נצפה בנט כשהוא מפנה את גבו לנשיא הרוסי ושואל את אלקין "מחכים לתקשורת הישראלית?". בנט כצפוי לא התייחס לכך, אולם בחלקה הפתוח לתקשורת של הישיבה התלוצץ על השקית עמה נכנס אלקין למפגש, שהפכה אף היא מקור לבדיחה רשתית: "הפגישה עם הנשיא פוטין הייתה טובה מאוד ומעמיקה מאוד. אני רוצה להודות מכאן לשר אלקין, האיש והשקית, על עבודה יוצאת דופן, גם בהכנה לפגישה וגם במהלכה".

"הנשיא פוטין ואני שוחחנו על המצב בסוריה כמובן, הרי במובן מסוים הרוסים הם שכנים שלנו מצפון, וחשוב שננהל את המצב העדין והמורכב שם באופן חלק, בלי תקלות. הגענו לסיכומים טובים ויציבים, ומצאתי אצל הנשיא פוטין אוזן קשבת לצרכי הביטחון של ישראל. שוחחנו גם על תוכנית הגרעין האיראנית, שמצבה המתקדם מעורר דאגה אצל כולם".

תגיות:נפתלי בנטולדימיר פוטיןזאב אלקין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה