סרטי טבע

3 מיליון יורו ליחידה: להקת הדג היקר והנדיר בעולם - הציצה לרגע, ונעלמה

להקת הדגים היקרים בעולם נצפתה שלשום מול חופי קורנוול שבאנגליה. הטונה כחולת הסנפיר האטלנטית - נצפתה על ידי מתנדב במכון החוף הלאומי המקומי בשם פיטר נאסון, שמיהר להוציא את מצלמתו ולתעד

בתמונה: אחד הדגים בלהקה שצצו וחזרו בחזרה לים (צילום מתוך הסרטון)בתמונה: אחד הדגים בלהקה שצצו וחזרו בחזרה לים (צילום מתוך הסרטון)
אא

להקת הדגים היקרים בעולם נצפתה שלשום (א') מול חופי קורנוול שבאנגליה. הטונה כחולת הסנפיר האטלנטית - נצפתה על ידי מתנדב במכון החוף הלאומי המקומי בשם פיטר נאסון, שמיהר להוציא את מצלמתו ולתעד.

בסרטון שתועד ועשה רעש גדול בקהילת אנשי עסקים שונים בעולם - ניתן לראות את הדגים הנדירים כשהם 'משגרים' את עצמם לאוויר, ונעלמים למים - כך במשך כמה דקות ארוכות. 

מלבד היותם בעלי יופי מרהיב ומושך את העין, כיום מוגדרים הדגים האלה כדגים היקרים ביותר בעולם, ועשויים להימכר בשוק העולמי גם בשלושה מיליון (!) יורו - אך עם זאת נמצאים בשל כך בסכנת הכחדה. 

בשנת 2019 - דייג שדג בבריטניה, מול החוף הדרומי של אירלנד, תפס טונה עצומה ששקלה 270 ק"ג. הוא יכול היה להרוויח עליה מיליוני יורו כאמור, אך הוא השליך אותה בחזרה לים, לדבריו משום ש"אני והצוות שלי לא יצאנו לדוג למטרות מסחריות". אהה, ופרט שולי נוסף שהוא 'שכח' לציין הוא שבבריטניה זה לא חוקי לתפוס אותם, ואם הם נתפשים במקרה, צריכים להחזיר אותם מיד לים. 

תגיות:דגמדהים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה