חדשות בעולם

מטייל הלך לאיבוד בהרים - אך סינן את המחלצים בגלל מספר לא מזוהה

קולורדו, ארה"ב: מטייל שהלך לאיבוד בהרים - התעלם מקריאות המחלצים שניסו להשיגו במכשיר הטלפון שלו, משום שלא זיהה את המספר והעדיף לא לענות בשל כך. איך הוא אותר לבסוף?

אא

קולורדו, ארה"ב: מטייל שהלך לאיבוד בהרים - התעלם מקריאות המחלצים שניסו להשיגו במכשיר הטלפון שלו, משום שלא זיהה את המספר והעדיף לא לענות בשל כך.

החיפושים אחר הבחור האלמוני החלו לאחר שנעדר ללמעלה מ-24 שעות.

הבחור, שטייל על הרב אלברט בקולורדו - יצא לדרכו ב-18.10 בשעה תשע בבוקר, אך משלא שב עד לשעה 20:00 בערב, החלו החיפושים הקדחתניים אחריו. 

חמישה מחברי צוותי החילוץ שנשלחו לחפש אחריו אמרו כי התקשרו אליו ממספרים שונים, אך הבחור לא ענה לאף אחד מהם. "הוא פשוט סירב לענות ממספרים לא מזוהים", אמר אחד מהם. 

בהצהרה שיצאה מטעם מחוז לייק נכתב כי "נסיונות מרובים ליצור קשר עם המטייל באמצעות הטלפון הסלולרי שלו לא הצליחו, וחמשת המחלצים נשלחו לעומק השטח,כדי לנסות ולאתר אותו".

המחלצים חיפשו אחריו עד שלוש לפנות בוקר, ולא מצאו זכר. משכך, חזרו על עקבותיהם וצוות חדש נשלח למחרת היום לחפש את הבחור באזור מעט שונה - שם הוא אכן אותר לבסוף, כאשר חזר למקום הלינה שלו. "איבדתי את השביל כשהלילה ירד ולא הצלחתי למצוא אותו", הסביר למחלצים שפגשו אותו. "ניסיתי כמה שבילים שונים לפני שמצאתי את השביל הזה, והבנתי שכאן ישנתי כל הזמן".

כשנאמר לו כי צוותי החילוץ ניסו להשיגו דרך הטלפון הנייד, הוא אמר שהוא נוהג כך מזה זמן רב - שלא לענות לשיחות ממספרים בלתי מזוהים. 

כעת מזהירות הרשויות את המטיילים וגם אנשים אחרים - "אם אתם יוצאים לטייל או יוצאים למקום כלשהו ליותר מכמה שעות, חשוב להרים טלפון ולעדכן על מקום הימצאכם. גם אם אתם לא מאמינים שמישהו מחפש אתכם, אלו פעולות שיכולות להציל חיים". 

תגיות:עולםיערמטייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה