חדשות בארץ

"תשאלו מי שהצביע לבנט": ההסבר של נתניהו לטעויות בהצבעה

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שהצביע בטעות שלוש פעמים נגד הסתייגויות של האופוזיציה, ניצל זאת כדי לשגר עקיצה לעברו של ראש הממשלה נפתלי בנט

נתניהו במליאת הכנסת (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו במליאת הכנסת (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

במליאת הכנסת נמשכות היום (חמישי) ההצבעות על ההסתייגויות שהגישה האופוזיציה לחוקי התקציב וההסדרים. השעות הארוכות נותנות את אותותיהן בחברי הכנסת העייפים, ונרשמו כבר מספר טעויות בהצבעות. יו"ר הכנסת מיקי לוי התבלבל פעם אחת והצביע בעד הסתייגות של האופוזיציה. מנגד, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התבלבל בשלוש הצבעות והצביע עם הקואליציה.

נתניהו התייחס בהומור לטעויותיו, וניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את ראש הממשלה נפתלי בנט: "קורה שמתבלבלים בהצבעה", כתב בטוויטר. "תשאלו את כל מי שהצביע לבנט".

הקואליציה הצליחה עד כה להפיל מאות הסתייגויות באמצעות הרוב הדחוק של 61 חברי כנסת שעומד לרשותה. לפנות בוקר אישרה הכנסת בקריאה שנייה ושלישית את תקציב המדינה לשנת 2021. בכך הסירה הקואליציה את האיום המיידי בפיזור הכנסת והקדמת הבחירות. קודם לכן אישרו חברי הכנסת את חוק מסגרות התקציב ואת חוק ההתייעלות הכלכלית. שני החוקים הנוספים שנותרו על סדר היום של המליאה וצפויים לקבל את אישורה הינם חוק ההסדרים וחוק התקציב לשנת 2022. ההצבעות צפויות להסתיים מחר בשעות הבוקר.

תגיות:נפתלי בנטתקציב המדינהמליאת הכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה