חדשות בארץ

ממשיכה "להכיל"? שקד צייצה "פייק אסון הקורונה" ומחקה

שרת הפנים איילת שקד כתבה בטוויטר כי ישראל ניצחה את "פייק אסון הקורונה". בעקבות הסערה שפרצה ברשת, היא מחקה את הציוץ

  • ה' כסלו התשפ"ב
שקד (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)שקד (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 9:42)

שרת הפנים איילת שקד חוללה הבוקר (שלישי) סערה ברשת, כאשר הגיבה לציוץ טוויטר שהשווה בין נתוני הקורונה הקשים באירופה למצב המשתפר בישראל: "את פייק אסון הקורונה ניצחנו", כתבה, "המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים".

בציונות הדתית אמרו בתגובה כי "מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות. למשפחות 8,124 הנפטרים מהקורונה אנו אומרים: כאבכם הוא אמיתי ואנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' תקף: "מגיפת הקורונה היא לא 'פייק אסון'. 8,124 איש שנפטרו הם לא 'פייק אסון'. אחרי שקראה 'להכיל' את המתים, שקד ממשיכה לזלזל בחיי אדם. מצופה משרה בממשלה לנהוג בכבוד. לא הכל פוליטיקה. גם כשהתדמית הציבורית בבעיה, לא משקמים אותה על גבם של משפחות שלא מזמן קברו את יקיריהן".

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס הגיב: "אצל נפתלי זה לא קורונה זה דלתא, אצל איילת זה בכלל פייק קורונה. מפחיד בידיים של מי ההגה".

בעקבות גל התגובות הזועמות, מיהרה שקד למחוק את הציוץ וכתבה: "לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו".

גם לציוץ זה הגיבו גולשים רבים. איש התקשורת הימני יותם זמרי כתב: "אולי במקום לחדד את הניסוח פשוט תחשבו עוד כמה שניות על הניסוח. בכללי, לא רק בקורונה".

כזכור, בחודש אוגוסט אמרה שקד בריאיון לחדשות 13 כי הממשלה קיבלה "החלטה אסטרטגית לא פשוטה לצד הקורונה, בהבנה שיש חיסונים. צריך לדעת גם להכיל חולים קשים וגם להכיל מתים, כי זו מגפה – ובמגפה אנשים מתים. זה קורה כרגע בכל העולם".

בעקבות הביקורת הציבורית החריפה על דבריה, פרסמה שקד הודעת הבהרה: "כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".

תגיות:איילת שקדבצלאל סמוטריץ'נגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה