חדשות בעולם

החילוץ הגדול בבריטניה: הפצוע נלכד במערה ל-57 שעות, בשל סלע גדול שנפל עליו

ירד לחקור מערה ונפצע קשה לאחר שסלע גדול נפל עליו: המקרה שמסעיר את בריטניה

אא

חוקר מערות צעיר בשם ג'ורג' לינן, שחקר מערה עמוקה בווילס שבאנגליה - נפצע באורח קשה, ושהה במערה שאותה חקר, למשך שעות רבות. 

הוא חולץ כעבור 57 שעות (!) כשהוא במצב קשה ועם עצמות שבורות, בשל סלע גדול יחסית שנפל עליו - כך על פי חקירה ראשונית של צוותי ההצלה במקום. למזלו, חבר שהצטרף אליו חיכה בפתח המערה, וכשג'ורג' איחר מלצאת, הוא הבין שמשהו קרה ומיהר להזעיק עזרה. 

אמו של ג'ורג', סאלי לינן-המנס, פרסמה ברשתות החברתיות פוסט ובו היא 'מצדיעה' לצוותי החילוץ שהגיעו למקום ותוך סיעור מוחות של ממש, הצליחו לבסוף לשלוף את ג'ורג', שהיה פצוע קשה. 

"החבר'ה האלה, יחד עם עוד כמה צוותי חילוץ מערות מרחבי בריטניה - הצילו את חייו של בני היום", כתבה האם הנרגשת. "הוא היה לכוד מתחת לאדמה במשך למעלה מ-50 שעות והוא פצוע קשה. זה היה החילוץ הגדול ביותר במערות בריטניה, בהשתתפותם של 250 אנשים". האם סיפרה כי בנה נמצא כעת בבית החולים האוניברסיטאי 'וויילס' בקרדיף, ויזדקק למספר ניתוחים. 

כוחות ההצלה ביצעו משמרות של 12 שעות כדי לעזור להציל את חייו של ג'ורג', במה שסומכן כמבצע החילוץ התת קרקעי הנועז ביותר של בריטניה.אחד מחבריו של ג'ורג', שהתראיין בתקשורת, אמר כי "ג'ורג' הוא חוקר מנוסה מאוד וידוע בעולם המערות בתור אדם אמין שלא לוקח סיכונים. יש לו כמות עצומה של ניסיון בחקר מערות, והוא גם הוסמך כצולל תת קרקעי, אז אני בטוח שזו תאונה שקרתה 'בטעות' ולא בשליטתו".

תגיות:מערהחילוץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה