חדשות בריאות

רשמית: אושר החיסון לילדים בגילאי 11-5

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, קיבל את המלצת הצוות לטיפול במגפות והצוות המייעץ לחיסוני קורונה לחסן ילדים בגילאי 11-5 בחיסון נגד נגיף הקורונה. המבצע לחיסון הילדים בגילאים אלו צפוי להתחיל בשבוע הבא

(תמונה: שאטרסטוק)(תמונה: שאטרסטוק)
אא

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, הודיע הערב (ראשון) באופן רשמי כי קיבל את המלצת הצוות לטיפול במגפות והצוות המייעץ לחיסוני קורונה לחסן ילדים בגילאי 11-5 בחיסון נגד נגיף הקורונה.

על פי ההודעה שנמסרה ממשרד הבריאות, פרופ' אש הסביר בנימוקיו לקבלת ההחלטה כי "רוב גורף מחברי הוועדה סברו, כי החיסון הינו בעל פרופיל בטיחות טוב. נתוני היעילות שהציגה חברת פייזר מצביעים על יעילות של 91% במניעת מחלה בילדים בגילאים 5–11 שנים במחקר קליני מבוקר. מרבית המומחים סברו, שמידת התועלת במתן החיסון בגילאים אלה עולה על הסיכון הכרוך בו, ועל כן קיבל את המלצתם לאשר שימוש בחיסון בגילאים אלה".

במשרד הבריאות הוסיפו, כי מועד החיסונים לילדים בקבוצת גיל זו ייקבע בימים הקרובים. בחדשות 12 דווח כי המבצע לחיסון הילדים צפוי להתחיל בשבוע הבא, לאחר שבימים הקרובים יגיעו לארץ החיסונים המותאמים עבור ילדים המכילים שליש מהמינון שניתן לבני 12 ומעלה.

 

תגיות:חיסוןנגיף הקורונהפרופ' נחמן אש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה