חדשות בעולם

דיווח: פעילי חיזבאללה תכננו לחסל ישראלי בקולומביה

שר ההגנה של קולומביה, דייגו מולנו, חשף כי שני פעילי חיזבאללה נעצרו לפני חודשיים במדינה וגורשו ממנה לאחר שהתכוונו לבצע "פשע". בעיתון המקומי "אל-טימפו" דווח, כי הם עקבו אחרי סוכן מודיעין ישראלי לשעבר במטרה להתנקש בחייו

(אילוסטרציה: שאטרסטוק)(אילוסטרציה: שאטרסטוק)
אא

שני פעילים של ארגון חיזבאללה עקבו אחרי סוכן מודיעין ישראלי לשעבר בקולומביה, ככל הנראה במטרה להתנקש בחייו. כך חשף אמש (ראשון) העיתון הקולומביאני "אל-טימפו". השניים נעצרו לפני כחודשיים וגורשו מהמדינה.

על פי הדיווח, הישראלי – שעד לא מכבר היה חלק מהמשלחת הדיפלומטית הישראלית בבוגוטה וכיום הינו איש עסקים – חש שהוא מהווה יעד למעקב. מידע שאספו סוכנים זרים, ביניהם אנשי מוסד, אישר כי פעילי הטרור אכן עוקבים אחריו. בעקבות המידע, הוא פונה לתל אביב במבצע חשאי. הרשויות הקולומביאניות עודכנו, כי הישראלי אינו הגורם היחיד הנמצא במעקב ארגון הטרור.

בריאיון ל"אל-טימפו" אישר שר ההגנה של קולומביה, דייגו מולנו, כי פעילי חיזבאללה נעצרו וגורשו מהמדינה. לדבריו, הם התכוונו לבצע "פשע".

במהלך הריאיון חזר בו מולנו מהתבטאותו במהלך ביקורו בישראל בשבוע שעבר, לפיה איראן וחיזבאללה הינם "אויבים משותפים" של קולומביה וישראל. לדבריו, מדובר בהצהרה חפוזה, שאינה משקפת את עמדת ממשלתו: "קולומביה אינה משתמשת במילה 'אויב' ביחס לאף אומה". עם זאת, הוא הדגיש כי העשרת האורניום על ידי איראן ותמיכתה בממשלו של ניקולאס מדורו בוונצאולה מעוררות "דאגות".

תגיות:איראןהמוסדחיזבאללהקולומביה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה