חדשות בעולם

גיבור היום באנגליה: נעל את המחבל במוניתו, ומנע ממנו לבצע פיגוע המוני בעיר

נהג מונית הפך לגיבור היום באנגליה לאחר שהציל המונים מפיגוע של מחבל מתאבד, שהתכוון לפוצץ עצמו במהלך אירוע ממלכתי גדול בעיר ליברפול. נהג המונית נעל את המחבל במוניתו, ושניות אחר כך אירע הפיצוץ 

אא

דיוויד פרי, נהג מונית מליברפול שבאנגליה - הפך לגיבור היום באנגליה לאחר שמנע ממחבל מתאבד להתפוצץ. 

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, פרי חשד בנוסע שאותו העלה למוניתו, כאשר שינה את דעתו באשר ליעד שבו ביקש לרדת. תחילה ביקש המחבל מפרי להסיע אותו לקתדרלת ליברפול שבה נערך באותה עת אירוע ממלכתי גדול, ואז, ברגע האחרון ממש, הוא ביקש להגיע ליעד אחר. לדברי פרי, חשדו עלה גם 

פרי סיפר כי ההתנהגות של המחבל הייתה לא טבעית, והיה נראה שהוא בלחץ. "לא הבנתי למה", שחזר פרי. "הסתכלתי עליו המון במראה עד שהבחנתי במשהו שנראה כמו מצת, שמציץ מתוך הבגדים המשונים שלו. מיד עצרתי את המונית".

בתושייה שאין כדוגמתה, לפרי היה ברור שהוא 'עולה על מסלול לכיוון אחד', כשיצא מהרכב ונעל אותו כשהמחבל בפנים. 

שניות אחר כך נשמע הפיצוץ המחריד שבו נהרג המחבל - מוסלמי בשנות העשרים לחייו. כתוצאה מהפיצוץ פרי נפגע באוזנו ומספר רסיסים חדרו לגופו - אך הוא ניצל בנס ושרד. 

כעת משבחת אותו התקשורת ואומרת כי הוא העירנות הגדולה שלו והפעולות המהירות ומלאות התושייה שלו, הצילו חיי אדם. "הפעולות של דיוויד פרי הצילו חיים של רבים, הוא גיבור אמיתי", אמר עליו איש התקשורת פירס מורגן. שלושה חשודים בסיוע למחבל נעצרו, כולם מוסלמים בשנות ה-20 לחייהם, שעל פי החשד הראשוני היו שייכים לארגון המדינה האיסלאמית. 

תגיות:אנגליהמתאבדמחבל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה