מעניין

"אין לו חבר אחד": מכתבו של אב לילד אוטיסט ביום הולדתו - שובר את הרשת

ביום הולדתו ה-8, קווין ישב עם בנו וביקש ממנו להביע שתי משאלות שהיה רוצה שיתממשו. "הדבר הראשון שהוא ביקש זה ללמוד איך לנהוג. צחקנו על זה קצת כי זה לא הגיל. הדבר הבא שהוא ביקש זה להכיר כמה חברים"

אא

כשאנחנו הופכים להורים, הרוב הגדול של סדרי העדיפויות שלנו משתנה.

הבנים או הבנות שלנו ממש שולטים בעולם שלנו מרגע שהם מגיעים, ורק עצם המחשבה על כך שהם נמצאים במצוקה או בכאב - הוא משהו שההורים לא יכולים להכיל.

העולם רחוק מהמקום המושלם שהיינו רוצים להעניק לילדים שלנו, ולא פעם - מי שנפגע מחוסר ההוגנות הם דווקא החלשים ביותר, אלו שאין להם אפילו יכולת לבטא את מה שהם מרגישים. 

זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לילד אוטיסט בשם דניאל הריסון מארצות הברית, ששום שלב בילדותו לא היה לו קל. 

למעשה, על פי דבריו של קווין אביו - הוא לא זוכר מתי היה לו רגע אחד של אושר אמיתי בחברה. "לאורך כל חייו הצעירים הוא העדיף תמיד את החברה שלו עצמו על פני זו של אחרים. הוא לא יודע לחיות בחברה, ובניגוד לרוב הילדים, ילדותו לא הוגדרה על ידי משחק עם בני גילו. קווין אף פעם לא הביע עניין כלשהו בבילוי עם חברים... עד לאחרונה".

למה עד לאחרונה?

כי זה היה ביום הולדתו ה-8, כשקווין ישב עם בנו וביקש ממנו להביע שתי משאלות שהיה רוצה שיתממשו. "הדבר הראשון שהוא ביקש זה ללמוד איך לנהוג. צחקנו על זה קצת כי זה לא הגיל. הדבר הבא שהוא ביקש זה להכיר כמה חברים".

קווין לא בזבז זמן. 

הוא פנה לרשתות החברתיות ופרסם בקשה: "דניאל הוא הבן שלי, שסובל מאוטיזם עמוק. היום הוא חוגג יום הולדת, אבל אין לו חבר אחד. הוא אמר לי ששתי המשאלות שלו הן ללמוד לנהוג ולהכיר חברים. אנא אחלו לו יום הולדת שמח ותראו לו שאכפת לכם ממנו. ובבקשה שתפו".

את הפוסט פרסם קווין בעמוד הפייסבוק שלו, וודאי שהוא לא צפה את מה שיגיע שעות ספורות לאחר מכן: 17,000 תגובות קיבל הפוסט שלו, ביניהן שחקנים מפורסמים וסלבס אחרים.

מספר מפורסמים החליטו לא רק להגיב, אלא גם לפעול - ושלחו אל דניאל מתנות יוקרתיות ושוות. "אף ילד לא צריך להיות לבד, גם אם הוא לא אוטיסט", כתבו תגובות רבות. "אנחנו מוכנים להביא את הילדים שלנו אליכם. הם יהיו החברים של דניאל".

 

תגיות:הוריםאוטיסטילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה