חדשות בארץ

נתניהו: "חמאס חייב לשלם מחיר כבד על הפיגוע"

במערכת הפוליטית מגיבים על פיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים, בו נרצח אזרח יהודי ונפצעו שלושה בני אדם נוספים. ח"כ יואב קיש: "לפעול ביד ברזל כנגד הטרור של חמאס"

נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב על הפיגוע הבוקר (ראשון) באזור שער השלשלת, סמוך לכותל המערבי: "אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת הנרצח, ומתפלל יחד אתכם לרפואת הפצועים בפיגוע הקשה בירושלים", מסר. "חמאס שעומד מאחורי הפיגוע חייב לשלם מחיר כבד על הרצח הנפשע הזה בלב בירתנו".

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד אמר: "בוקר קשה לעם ישראל. מחבל חמאס פוגע ביהודים ומנצל את חופש הפולחן והדת על מנת להכניס כלי נשק רצחני. תנחומיי מעומק הלב למשפחת הנרצח סמוך לכותל המערבי. יש לפעול ביד ברזל כנגד הטרור של חמאס ולגרום לו ולאנשיו לשלם מחיר קשה מנשוא".

חבר הכנסת גדי יברקן תקף את מדיניות הממשלה: "מי שלא מבין איך הטרוריסטים עובדים קיבל הדגמה הבוקר. כשהממשלה 'מכילה' הצד השני מתרגם את זה כחולשה. כשאתה חלש תוקפים אותך. הטרוריסטים יודעים שלא תהיה תגובה כי הממשלה עדיין 'מכילה'".

חבר הכנסת יואב בן צור (ש"ס) מסר: "‏הלב שותת דם, ממאן להכיל את המראות הכואבים של יהודים עטורי תפילין פצועים. בימים מורכבים אלו אני מחזק את ידיהם של לוחמי מג"ב פלוגה ג' בעיר העתיקה, אשר עומדים כחומה בצורה וכאגרוף ברזל מול הטרור הרצחני הגואה ברחובות ירושלים".

מוקדם יותר, התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לפיגוע: "בשם שרי הממשלה, אני מבקש להשתתף בצער המשפחה, ומבקש להצטרף לתפילה לרפואת הפצועים", אמר בפתח ישיבת הממשלה.

"קיבלתי מוקדם יותר הבוקר מהשר לביטחון פנים וממפכ"ל המשטרה עדכון על פרטי האירוע. הייתה שם פעולה מהירה מאוד של כוחותינו, השוטרות והשוטרים שהיו במקום, שנטרלו במהירות רבה את המחבל. עם זאת, זה הפיגוע השני שמתרחש בזמן האחרון בירושלים. הוריתי לכוחות הביטחון להיערך בהתאם ולגלות דריכות, גם מחשש לפיגועי השראה. אנחנו צריכים להגביר את הדריכות ולמנוע פיגועים המשכיים".

השר יועז הנדל אמר בפתח הישיבה: "בוקר לא פשוט. אף ארגון טרור לא יסיט את הצומוד שלנו לקרקע ולא ימנע מאיתנו להיות בכל מקום בארץ ישראל. רוצה לציין את החתירה למגע של השוטרים. מקצועיות שהסתיימה בחיסול המחבל והצילה חיי אדם".

"נצטרך לבחון מחדש את תפיסת 'המגנומטרים' הישראלית", הוסיף הנדל. "כל אדם שנכנס לעיר העתיקה צריך לעבור בידוק זהה".

תגיות:נפתלי בנטירושליםפיגוע ירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה