חדשות בארץ

"אין יותר נמוך מזה": בנט חסם בטוויטר אב שכול

הרצל חג'אג', אביה של שיר הי"ד, כתב בטוויטר כי גישתו לחשבון של ראש הממשלה נפתלי בנט נחסמה. גולשים ברשת הגיבו בזעם: "ראש הממשלה מנותק"

בנט (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)בנט (צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL)
אא

(עודכן: 22:12)

ראש הממשלה נפתלי בנט חסם בטוויטר את הרצל חג'אג', אביה של סגן שיר חג'אג' הי"ד שנרצחה בפיגוע דריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים בשנת 2017.

חג'אג', חבר פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, שיתף הערב (ראשון) בטוויטר צילום מסך של החסימה וכתב: "גם אותי חסם ראש ממשלת הטרור נפתלי בנט, שידע לבקש שנתמוך בו בבחירות ועכשיו לא מסוגל להתמודד עם הביקורת שלי על הקמת הממשלה שלו עם רע"מ תומכי המחבלים ועם האמת בפנים. עכשיו הוא יכול להמשיך לחבק את עבאס תומך המחבלים בשקט וללא ביקורת בלי שנזכיר לו את האמת".

בשבוע שעבר הוצפה הרשת בצילומי מסך של חשבונות שנחסמו ובהאשטאג #בנט_תשחרר, לאחר שנחשף כי נחסמה גישתם של גולשים רבים לחשבונותיו החברתיים של בנט. חסימתו של האב השכול זכתה לתגובות רבות של גולשים, שהביעו את זעמם על כך.

יעל שבח, אלמנתו של הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח בפיגוע ירי ליד חוות גלעד בשנת 2018, כתבה: "לחסום משפחה שכולה – אין יותר נמוך מזה, נפתלי בנט. אני הייתי מפטרת כמה יועצי תקשורת על זה".

ענבל רץ-גילמור, אלמנתו של אש קודש גילמור שנרצח בפיגוע טרור במזרח ירושלים בשנת 2000, הגיבה: "בלתי נתפס. ראש ממשלת ישראל חוסם משפחות שכולות. ימים נוראים".

אריאל אלחרר, אחד מפעילי הרשת שחשפו את החסימות הרבות שמתבצעות על ידי החשבונות החברתיים של בנט, כתב: "לחסום אב שכול, אדם שהקריב את בתו למען המדינה, זה כבר לחצות כל גבול אפשרי. ראש הממשלה מנותק".

חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) תקף: "ראש ממשלה שלא מסוגל להביט למשפחות השכולות בעיניים. אין זה פלא שמי שלקח את ראשות הממשלה עם 6 מנדטים בלבד, חוסם כעת ברשתות החברתיות אב שכול שהיה בין תומכיו". חברו לסיעה של סופר, חבר הכנסת שמחה רוטמן, הוסיף: "אין ספק שלאיש יש קלאס".

בארגון "תורת לחימה" אמרו: "הרצל ומירב חג'אג', הורים שכולים לסגן שיר הי"ד שנרצחה בטיילת ארמון הנציב בירושלים. עצוב שבנט ידע לנצל אותם בשביל הקמפיין שלו לראשות הממשלה, אחר כך נטש אותם. ועכשיו חסם אותם. אובדן ערכים מוחלט".

בתגובה לחסימתו של חג'אג', חסם יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' את בנט בטוויטר: "בנט חוסם ביקורת של הורים שכולים. זו התשובה שלי", כתב, "מוזמנים להצטרף''. ליוזמה שלו הצטרפו מאות גולשים, ביניהם חברי כנסת ועיתונאים. חבר הכנסת עמיחי שיקלי כתב: "בצלאל ידידי יפה עשית. מצטרף. לא חוסמים הורים שכולים, בטח לא כאלו שסייעו לך להתמנות לתפקיד ראש הממשלה". גם חבר הכנסת יואב קיש הודיע על הצטרפותו למהלך: "מי שחוסם הורים שכולים הוא לא מעניין אותי".

בעקבות הסערה הרשתית, הסיר צוות הדיגיטל של בנט את החסימה של חג'אג. מלשכתו נמסר, כי "החסימה נעשתה בתום לב ובטעות. מיד כששמו לב, החסימה הוסרה ונשלחה התנצלות למשפחת חג'אג'".

תגיות:נפתלי בנטהרצל חג'אג'

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה