חדשות יהדות

בנימין נתניהו: "חב"ד בשבילי זו משפחה"

"חב"ד אצלי זה משפחה", אמר ראש הממשלה לשעבור ויו"ר האופוזיציה, "תמשיכו במלאכת הקודש"

  • כ' כסלו התשפ"ב
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו, השתתף אתמול (שלישי) בהתוודעות המרכזית שהתקיימה בכפר חב"ד.

"חב"ד אצלי זה משפחה", אמר נתניהו. "תמשיכו במלאכת הקודש. חב"ד מפיצה אהבת ישראל בכל מקום בעולם: באוסטרליה, בניו זילנד, ביוון, בכל העולם היהודי – חב"ד. זה חזון נפלא. האור שקורן משפיע על כל העולם. אני רוצה להצדיע לכם, וקורא: המשיכו במלאכת הקודש הזה.

"היום הזה מהול בעצב גדול", הוסיף ראש הממשלה לשעבר. "באנו הנה מהבית של משפחת קיי. משפחה חב"דניקית שעלתה מדרום אפריקה, ואיבדה את בנה היקר, עלם חמודות ה' ייקום דמו. הוא נלקח מאיתנו על ידי מרצח נתעב. אלי היה אוהב אדם באשר הוא, אוהב שירה, אוהב שלום. כשאומרים לי 'שלום עושים עם אויב', אני אומר: 'שלום עושים עם אויב שרוצה לעשות שלום. אויב שלא רוצה לעשות שלום, שרוצה להכרית אותנו – את היד שלו צריך לגדוע'. לא ניתן להם לממש את מזימתם.

"כשהייתי נציג ישראל באו"ם, אמר לי הרבי מליובביץ: 'אתה הולך לבית השקר הנצחי'", הוסיף יו"ר האופוזיציה וציטט את דברי הרבי: "הוא אמר: 'זכור שבעולם החשוך ביותר – אם תדליק נר אחד של אמת, הוא יאיר למרחקים. והוא צדק. ומאז אני, ואני בטוח שגם אתם, מאירים אור יקרות של אמת וארץ ישראל ותורת ישראל, והאור נפוץ בין הגויים. קודם כל אמת, ואמונה. זו המולדת שלנו, זכותנו לחיות בה.

"הרבי לא רצה שאני אעזוב את האו"ם. הוא רצה שאמשיך להפיץ את האור של מדינת ישראל בין הגויים. אמרתי לו: 'רבי, אני חוזר לארץ ישראל'. היו בינינו דברים, ואז הוא אמר לי: 'אתה תיאבק עם 119 אנשים'. אולי הוא קצת החמיר. חלק מה-119 הם אנשים נפלאים, שותפים לדרך, שותפים לאמונה. אינני אומר את זה מהשפה ולחוץ. הם מייצגים המוני בית ישראל שיודעים שאנחנו נאבקים על הצדק ועל הזכות שלנו. המשיכו גם אתם בשליחות הזו, וביחד נעשה, וביחד נצליח", סיים נתניהו את דבריו.

תגיות:חב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה