חדשות בארץ

"תזכרי מי עשה": ישראל כ"ץ נגד מרב מיכאלי

שר התחבורה לשעבר, ישראל כ"ץ, עקץ את השרה הנוכחית מרב מיכאלי, ופירט את רשימת הישגיו במהלך שנות כהונתו במשרד: "כשאת מדברת – תמיד תזכרי מי עשה"

  • כ"א כסלו התשפ"ב
כ"ץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)כ"ץ (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

שר התחבורה לשעבר, ישראל כ"ץ, פרסם היום (חמישי) פוסט עוקצני בפייסבוק, שכוון לשרת התחבורה הנוכחית מרב מיכאלי.

על רקע ההישגים התחבורתיים שמיכאלי נוהגת להציג ברשתות החברתיות במהלך חודשי כהונתה כשרה מאז חודש יוני האחרון, כתב כ"ץ: "מרב מיכאלי, כשאת בודקת מזגנים ברכבות, תזכרי שאני זה שהקמתי את הרכבות בגליל, בנגב, בעמק, בירושלים ובכל רחבי מדינת ישראל, לצד הכבישים הבטוחים והמהירים. כשאת טסה לחו"ל תמיד תזכרי מי הביא את הטיסות הזולות והשמיים הפתוחים".

"כשאת מסיירת בנמלים החדשים, תמיד תזכרי מי יזם והקים אותם מול התנגדות שלך ושל חברייך תומכי המונופולים", המשיך כ"ץ. "כשאת תופסת טרמפ על נסיעת מבחן של הרכבת הקלה בגוש דן, תזכרי מי הוביל את הפרוייקט והוציא לדרך את העבודות אחרי 60 שנה של הבטחות סרק".

"כשאת מדברת על כך שבניגוד לעבר את מקדמת השקעה בתחבורה ציבורית במקום בכבישים, תבדקי היטב ותראי שכל הדברים שהבטיח לך האוצר תמורת מס הגודש וייקור תעריפי התחבורה הציבורית כבר תוקצבו בתקופתי ונמצאים בביצוע כמענה המרכזי לתופעת הגודש במטרופולינים הגדולים".

בסיום הדברים כתב כ"ץ: "כשאת מדברת על הקפאת תקציבי ההשקעה בכבישים בפריפריה, תמיד תזכרי שגם מחוץ לתל אביב גרים אנשים שמגיע להם להיות מחוברים ולנסוע בכבישים בטוחים. בקיצור, כשאת מדברת – תמיד תזכרי מי עשה".

מתנה ממוחזרת: הרפורמה "החדשה" של שרת התחבורה

תגיות:ישראל כ"ץמרב מיכאלימשרד התחבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה