חדשות בארץ

הפצוע הקשה מהפיגוע בירושלים שוחרר מטיפול נמרץ

אהרון יהודה אימרגרין, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים, שוחרר מהמחלקה לטיפול נמרץ והועבר למחלקה רגילה. הוא צפוי לעבור בהמשך ניתוחים נוספים

זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בשורות טובות: אהרון יהודה אימרגרין, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי בשבוע שעבר, שוחרר היום (שני) מהמחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק והועבר למחלקה רגילה.

מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, ד"ר אלון שורץ, עדכן כי מצבו של אימרגרין הולך ומשתפר, וכי צפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים.

בני משפחתו של אימרגרין מסרו: "אנו מודים לקב"ה על השיפור במצבו ומודים לרופאים ולאחיות בשערי צדק על הטיפול המסור. אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה, ושיקום על רגליו ויוכל ללכת. שמו לתפילה – אהרון יהודה בן טובה לרפואה שלמה".

בפיגוע הדמים בעיר העתיקה בירושלים נרצח אליהו דוד קיי הי"ד, תושב מודיעין בן 26 שעבד בכותל המערבי. הוא פונה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, אולם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

הרב זאב קנצלבוגן, תושב הרובע היהודי בן 46 שנפצע בפיגוע ושוחרר כעבור יממה מבית החולים הדסה עין כרם, שחזר את רגעי האימה: "אני עולה מתפילת שחרית בכותל המערבי, עדיין עטוף עם הטלית והתפילין. אני עולה לכיוון הבית ברובע היהודי".

"איך שאני מסתובב שמאלה לכיוון רחוב השלשלת, מיד אחרי הסיבוב, אני שומע יריות, בלאגן. לא ממש מבין מה קורה. תוך כדי, בשבריר שנייה אני מקבל כאב חזק בזרוע, במקום התפילין. כשאני מבין שקורה משהו, חזרתי מיד לתוך רחבת הכותל כדי להיכנס לתוך מבנה סגור".

"ברוך השם אני מבין את הנס הגדול, את החסד שהקדוש ברוך הוא עשה לי", הוסיף הרב קנצלבוגן. "יכולתי בשנייה לפספס את החיים, וקיבלתי אותם במתנה".

תגיות:פיגוע יריירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה