חדשות בארץ

"המסורת תמיד נכחה בחייה": ג. יפית הובאה למנוחות

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג, שנפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, הובאה למנוחות. בנה וחברותיה סיפרו על הנוכחות של המסורת היהודית בחייה: "הרצון והתשוקה שלה לחיים היו אדירים. כך גם האמונה בקב"ה שיעזור"

  • כ"ז כסלו התשפ"ב
אייל גרינברג בהלוויית אמו (בעיגול: ג. יפית. צילומים: משה שי ואבשלום ששוני, פלאש 90)אייל גרינברג בהלוויית אמו (בעיגול: ג. יפית. צילומים: משה שי ואבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג הובאה אתמול (שלישי) למנוחות בבית העלמין קריית שאול בתל אביב. גרינברג, המוכרת בשם ג. יפית, נפטרה בגיל 70 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מאות בני אדם ליוו אותה בדרכה האחרונה.

בנה של גרינברג, אייל, ספד לאמו: "התנועה האחרונה של האישה הצדיקה הזאת הייתה כיסוי עיניים בזמן המילים 'שמע ישראל'. לא מפחד, באמצע תפילה. היכולת שלה לדהור קדימה והאנרגיה שלה לא עזבה אותה עד אתמול בלילה. היא לא האמינה עד אתמול שהיא עוזבת אותנו. היא חשבה שהיא יוצאת מזה. אמא תמיד קידשה שלושה דברים: את הדת, את הכוח והרצון להתפרנס בכבוד, והכי חשוב – את המשפחה".

חברתה של ג. יפית, עורכת הדין תמי רווה, סיפרה על מלחמתה במחלה: "האופטימיות שלך שהכל יעבור ושתחלימי הייתה יוצאת דופן ממש. לרגע לא נכנעת והסכמת לקבל את כל הטיפולים הכי קשים, כי הרצון והתשוקה שלך לחיים היו אדירים. כך גם האמונה בקב"ה שיעזור".

גרינברג נולדה בבני ברק למשפחה מסורתית. חברת הכנסת לשעבר עליזה לביא, חברתה הקרובה, סיפרה ל-ynet כי "המסורת היהודית תמיד נכחה בחייה, וקיימנו שיחות עמוקות בנושא האמונה. בביקורנו האחרון בכותל המערבי, היא היתה מלאת שמחה ולא ויתרה על סיור מקיף ומרגש במנהרות הכותל. היא היתה חברה קרובה ואהובה, אישה ששמחה תמיד לחלוק בנדיבות מניסיונה ומהידע הרב שלה. אני כואבת את לכתה בטרם עת".

תגיות:ג. יפיתאייל גרינברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה