חדשות בארץ

הפיגוע בשער שכם: "מישהו ראה את מנסור עבאס?"

בשמאל הקיצוני גינו את חיסול המחבל על ידי לוחמי מג"ב בירושלים, וטענו כי מדובר ב"הוצאה להורג". יועץ התקשורת נדב שטראוכלר תוהה מדוע יו"ר רע"מ מנסור עבאס אינו מגיב על הפיגוע בשער שכם

  • א' טבת התשפ"ב
הפצוע מהפיגוע, אברהם אלמליח (בעיגול: מנסור עבאס. צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)הפצוע מהפיגוע, אברהם אלמליח (בעיגול: מנסור עבאס. צילומים: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

במערכת הפוליטית גיבו ביממה האחרונה את שני לוחמי משמר הגבול, שחיסלו את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים. יוצאים מהכלל היו גורמים בשמאל הקיצוני ובמפלגות הערביות.

חברי הכנסת אחמד טיבי, עאידה תומא סלימאן ועופר כסיף מהרשימה המשותפת היו בין מותחי הביקורת, כשטענו כי לא מדובר בניטרול המחבל אלא ב"הוצאה להורג".

בין המבקרים היה גם השר עיסאווי פריג' ממרצ, שכתב: "אל מול ניסיון רצח, יש לירות בתוקפים כדי להציל חיי אדם, לא כדי לקחת את חייהם שלהם כשאינם מהווים עוד סכנה. אם התמונה המשתקפת מהסרטונים משער שכם נכונה, לא מדובר רק בהפרה של הוראות הצבא והמשטרה, אלא גם במעשה שמבטא אדישות לחיי אדם שראוי שייחקר".

יועץ התקשורת נדב שטראוכלר תהה הבוקר (ראשון) להיכן נעלם יו"ר רע"מ מנסור עבאס, ומדוע אינו משמיע את קולו בנוגע לפיגוע ולחיסול המחבל.

"חלפו למעלה מ-15 שעות מהפיגוע הרצחני בירושלים בו ניסה ערבי לרצוח יהודים, ועמדתו של מנסור עבאס – יו"ר הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית – טרם נשמעה", כתב שטראוכלר בפייסבוק. "האם מנסור עבאס, בדומה לחברי הכנסת טיבי, תומא סלימאן, כסיף ואחרים חושב שמדובר בהוצאה פומבית להורג?".

"האם דעתו כדעת ארגון 'בצלם', שדיווח אמש לעולם (באנגלית כמובן) שישראל ביצעה הוצאה להורג של איזשהו 'תוקף'?".

"האם יו"ר הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית, שתפקידה בין היתר לעסוק בנושאי מיגור הפשיעה בחברה הערבית, חושב כמו חברו, השר בממשלת ישראל עיסאווי פריג', שפעולת לוחמי מג"ב הינה מעשה שמבטא 'אדישות לחיי אדם?'".

"או אולי דעתו כדעת 'מוביל המחאה' סדי בן שטרית, האיש שסגן השרה יאיר גולן אמר שהוא-הוא האיש שראוי להדליק משואה ביום העצמאות, שטען אמש ש'השתגענו לגמרי' לאחר פעולת החתירה למגע והצלת חיי האזרחים של לוחמי מג"ב?".

"למעלה מחצי יממה עברה ולא נשמעה ולו מילה אחת מכיוונו של יו"ר הוועדה לענייני החברה ממנה הגיע, שוב, רוצח בדם קר לפגוע ביהודים בירושלים. מוזר. מישהו ראה את מנסור?".

שטראוכלר סיים את הפוסט בהערה עוקצנית לעבר תאגיד השידור הישראלי, שהחליט לאחרונה כי העיתונאי רמי יונס ימשיך להופיע בשידוריו: "כנראה שניאלץ לחכות לניתוח המיוחד של מגיש החדשות בתאגיד בשידור הישראלי, רמי יונס, תומך ה-BDS שכינה את אותם לוחמים ממש שמשרתים במערכת הביטחון 'נאצים', כדי שיסביר לנו – על חשבוננו ומכיסנו, במסגרת תוכניתו 'מהצד השני' בערבית בתאגיד השידור הישראלי – על הפער בין הפיגוע הרצחני וגל הפיגועים הנוכחי של ערבים ביהודים לבין תענית הדיבור שגזר על עצמו יו"ר הוועדה המיוחדת לענייני החברה הערבית".

תגיות:שער שכםירושליםפיגועמנסור עבאסנדב שטראוכלר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה