חדשות בריאות

בנו של בנט חוסן בניגוד לנהלים

על פי הדיווח בוואלה, בנו בן ה-9 של ראש הממשלה התחסן נגד קורונה על אף שנדבק בנגיף ומוגדר כמחלים, וזאת בניגוד לנהלים הנוהגים כיום. החיסון התבצע לאחר שהתקבל אישור חריג לכך ממשרד הבריאות

  • ב' טבת התשפ"ב
בנט ובנו במרכז החיסון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)בנט ובנו במרכז החיסון (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט חיסן את בנו דוד בן ה-9 בחיסון נגד קורונה למרות שהוא מוגדר כמחלים, וזאת בניגוד לנהלים הנוהגים כיום שאינם מאפשרים לחסן ילדים מחלימים. כך פורסם הערב (שני) בוואלה.

על פי הדיווח של מירב כהן וטל שלו, בנט הגיע לפני כשבועיים עם בנו למרכז חיסונים של כללית בהרצליה כדי לחסנו. במקום התברר, כי הילד נדבק בעבר בנגיף ואינו זכאי לקבל את החיסון. לשכת ראש הממשלה פנתה למשרד הבריאות כדי לברר האם ניתן לחסן את בנו של בנט, ולאחר התייעצות בצמרת המשרד ניתן אישור חריג לביצוע החיסון.

כאמור, משרד הבריאות לא אישר עד עתה לחסן ילדים שהחלימו מהנגיף. בהתאם לכך, קופות החולים אינן מאפשרות להורים לקבוע תור לחיסון עבור ילדים מחלימים. חברי הצוות לטיפול במגפות של המשרד צפויים להכריע בקרוב האם לאפשר זאת.

בלשכת ראש הממשלה מסרו בתגובה כי בנט לקח את בנו להתחסן "במטרה לעודד את הורי וילדי ישראל לקבל את החיסון, עם תחילת מבצע חיסוני הילדים הארצי. בהגעה לקופת החולים, הועלתה סוגיית ההחלמה על ידי האחות המחסנת, ובהתאם פנתה לשכת ראש הממשלה מיד למשרד הבריאות לקבלת הנחיה בנושא. בנו של ראש הממשלה חוסן רק לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות כי אין מניעה לעשות זאת".

תגיות:חיסוןנפתלי בנטמשרד הבריאותנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה