חדשות בארץ

בנט יפצה את יועצו בבחירות אודי רייטר

בתום משא ומתן ארוך הסכים ראש הממשלה נפתלי בנט לפצות את יועצו לשעבר אודי רייטר, שטען כי לא קיבל תשלום על גיבוש התוכניות בהן נעשה שימוש במהלך קמפיין הבחירות של ימינה. השניים סיכמו כי סכום הפיצוי יישאר חסוי

  • ב' טבת התשפ"ב
בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט יפצה את יועצו לשעבר בתקופת הבחירות, אודי רייטר, שאיים להגיש נגדו תביעה בטענה כי לא קיבל שכר על עבודתו. כך פורסם הערב (שני) לראשונה ב-N12.

על פי הדיווח, בתום משא ומתן ארוך הגיעו עורכי דינם של בנט ורייטר להסכמות, במסגרתן סוכם לסיים את הסכסוך ולא להידרש להתדיינות בבית המשפט. על פי דרישתו של בנט, פרטי ההסכם, ובהם סכום הפיצוי שישלם לרייטר, יישארו חסויים.

רייטר טען, כי במסגרת הייעוץ שלו לבנט הוא גיבש עבורו את התוכנית הכלכלית המכונה "תוכנית סינגפור" ואת תוכנית "הטבעת הסטרילית" למאבק במגפת הקורונה. לדבריו, בנט השתמש ברעיונות אלו במהלך קמפיין הבחירות, אולם לא נתן לו כל תמורה על כך – לא בתשלום כספי ולא במתן קרדיט. מנגד, בנט טען כי רייטר לא שימש כיועץ בקמפיין ולא הובטח לו כל תשלום כספי.

מימינה נמסר בתגובה: "אנו מאשרים כי מר יהודה רייטר העניק למפלגה שירותי ייעוץ במסגרת קמפיין הבחירות לכנסת ה-24, ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

תגיות:נפתלי בנטתוכנית סינגפוראודי רייטר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה