בריאות ותזונה

הניסוי של מאמן הכושר: אכל רק ג’אנק פוד במשך חודש, וזה מה שקרה לו

מאמן כושר מאוסטרליה חושף את תוצאות ה'ניסוי' שעשה - אכילת ג'אנק פוד בלבד, במשך חודש שלם

אא

מאמן כושר ואושיית רשת שהוכתר על ידי מיליונים באוסטרליה כ"גורו בריאות", החליט להיענות לאתגר שהציבו בפניו מעריציו: לאכול ג'אנק פוד במשך חודש ימים, כדי להראות לעוקבים שלו את התוצאות ההרסניות של זה. 

מדי יום ביומו העלה המאמן - קונאן וייסר שמו, סרטון חדש לרשתות החברתיות, שבו הוא מתעד את ארוחותיו מדי יום - שכללו עוף מטוגן והרבה צ'יפס. במשך חודש ימים, הארוחות שלו כללו רק ואך ורק ג'אנק פוד. "חשבתי שאני מאוד אוהב את האוכל הזה ויכול לאכול אותו לנצח", אמר וייסר. "במשך חודש שלם אכלתי רק עוף בטיגון עמוק, צ'יפס, פירה והמבורגרים"

הוא אמנם מתאמן פעמיים ביום והמשיך ברוטינת האימונים שלו גם לצד אכילת הג'אנק פוד - אבל זה לא עזר לו הרבה. 

כעת הוא חושף את המציאות העגומה שהחודש הזה גרר אותו אליה: "זה התחיל מכאבי מעיים ועצירות שלא הפסיקו. העליתי קילו אחד בכל שלושה ימים וזה פגע פגיעה עצומה בכבד ובכליות שלי", הוא מספר. 

אבל זה עוד לא הכל. 

וייסר חושף גם תחושות נוראיות שעלו בו, כאלה שלא הרגיש זמן רב. "הנזקים בכבד והעלייה הדרסטית במשקל - זה לא היה הנזק הכי גדול שלי מהחודש הזה, אלא התחושות הנפשיות שצצו ועלו בי. הרגשתי שמצבי הנפשי מידרדר מיום ליום, הייתי בדיכאון ושום דבר כמעט שלא שימח אותי. התזונה הזו אפילו גרמה לי לאבד את המוטיבציה להתאמן. הרגשתי רע עם עצמי, ואחרי שנים שלא הרגשתי ככה - פתאום חזרו אליי 'שדים' מהתקופה שבה הייתי עם עודף משקל".

למזלו, האתגר הסתיים כעבור חודש, והוא 'נשבע' כי לעולם לא יחזור לפגוע כך בגוף שלו. "לקח לי שבוע רק כדי לנקות את הגוף מכל הרעלים שהצטברו בו. במשך שבוע שלם שתיתי רק מים ורק אז הצלחתי לחזור לאוכל הבריא, כשהדם שלי התנקה. אני שמח שגם כאבי הבטן ותופעות המעיים הקשות שחוויתי, נעלמו".

תגיות:ניסוימאמן כושר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה