חדשות בארץ

ניר חפץ: "תיק 4000 לא היה בא לעולם אם נתניהו לא היה ראש ממשלה"

עד המדינה ניר חפץ אמר בחקירתו הנגדית כי הייתה "מוטיבציה מאוד גדולה" של הרשויות להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "חשבתי שלשים סיקור חיובי בנוסחה של שוחד זה על גבול ההזיה"

חפץ בבית המשפט, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)חפץ בבית המשפט, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

עדותו של ניר חפץ, עד המדינה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, נמשכת היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בירושלים. חפץ, ששימש כיועץ התקשורת של נתניהו ובני משפחתו, אמר במהלך חקירתו הנגדית כי חשב, והוא עדיין חושב, ש"תיק 4000 לא היה בא לעולם אם נתניהו לא היה ראש ממשלה".

לדברי חפץ, הייתה "מוטיבציה מאוד גדולה" של הרשויות ושל חלקים בתקשורת לכך שיוגש כתב אישום נגד נתניהו: "קטונתי, אני רק עד, אבל המחשבה שלי שלשים סיקור חיובי בנוסחה של שוחד זה על גבול ההזיה. אני הרבה שנים בתקשורת ואני מכיר יחסי קח תן, זה סחר סוסים. חשבתי שזה על גבול האג'נדה של רשויות האכיפה ושל גורמים בתקשורת".

חפץ הבהיר, כי נתניהו לא שוחח עמו מעולם על ענייני רגולציה – "גם לא ברמז". בתשובה לשאלת הסנגור, עורך הדין בעז צור, הוא אמר כי נתניהו לא העביר לו מסר לשאול אלוביץ' או לגורמים אחרים בנוגע לקבוצת בזק. עוד הוסיף, כי מרגע שהחלה מערכת הבחירות ב-2014 נתניהו לא עסק כלל בנושאים רגולטוריים: "זה לא עניין אותו. הוא עסק רק בנושאים ביטחוניים ובבחירות. הוא גם מוגבל בעיסוק בנושאים רגולטוריים על ידי היועמ"ש".

בן צור שאל את חפץ אם לאלוביץ' היה קשר לכניסתו של נתניהו לתפקיד שר התקשורת לאחר עזיבתו של גלעד ארדן. חפץ השיב בשלילה מוחלטת: "אפס, כלום. את זה אני אומר מידיעה. אני שותף לדיונים הכי פתוחים בפורומים הכי מצומצמים. לא בזק, לא אלוביץ', לא וואלה. המסרים מצד שאול אלוביץ' לא מהווים שיקול".

עד המדינה סיפר כי פעל, בשליחותו של נתניהו, למנות אנשי תקשורת ימנים לכלי תקשורת: "נתניהו פועל מתוך מתוך אמונה שיש הטיה לא הוגנת בתקשורת לטובת השמאל, וביתר שאת נגדו ונגד משפחתו. הוא פועל מתוך בעירה אמיתית, זו לא הצגה".

תגיות:ניר חפץתיקי האלפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה