חדשות בארץ

סערה במליאה: בנט הצביע נגד חוק גירוש משפחות מחבלים

חברי הכנסת של תקווה חדשה וימינה, בהם ראש הממשלה נפתלי בנט, הצביעו נגד הצעת החוק של חבר הכנסת אלי כהן לגירוש משפחות מחבלים, והביאו להפלת ההצעה. ח"כ בצלאל סמוטריץ': "בנט מכר את נשמתו לתומכי הטרור בתנועה האסלאמית בשביל שרידות פוליטית"

בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

מליאת הכנסת דחתה הערב (רביעי) את הצעת החוק של חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד לגירוש משפחות מחבלים. 57 חברי כנסת הצביעו נגד החוק מול 45 תומכים. בין המתנגדים – חברי הכנסת של תקווה חדשה וימינה, ובהם ראש הממשלה נפתלי בנט.

הצעת החוק של כהן ביקשה להעניק לשר הפנים את הסמכות להורות על גירוש בן משפחה של מחבל בקרבה ראשונה מחוץ לשטח מדינת ישראל או לשטחים בשליטתה, וזאת באם ידע מראש על תוכניתו של המחבל לבצע פיגוע, הביע תמיכה או הזדהות עם מעשה הטרור או פרסם דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה זה. הצעת חוק דומה הועלתה בעבר על ידי חברי הכנסת של ימינה, וזכתה לתמיכתו של בנט.

הצבעתו של ראש הממשלה נגד החוק גררה קריאות "בושה" מצד חברי האופוזיציה באולם. חבר הכנסת משה ארבל מש"ס צעק לעברו "תומך טרור".

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', העלה לטוויטר כתבה משנת 2018, בה הביע בנט תמיכה בחוק גירוש משפחות מחבלים, וכתב: "זה היה בנט לפני שהוא מכר את נשמתו לתומכי הטרור בתנועה האסלאמית בשביל שרידות פוליטית והפיל עכשיו בשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת את החוק לגירוש משפחות מחבלים. 'היחליף כושי עורו ונמר חברבורותיו?'".

תגיות:נפתלי בנטמליאת הכנסתחוק גירוש משפחות מחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה