חדשות בארץ

יאיר נתניהו: הפרקליטות תפרה תיקים וביצעה הפיכה לכל דבר

בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מאשים את הפרקליטות, המשטרה והתקשורת בתפירת תיקים שהובילה להדחתו של אביו: "הפיכה על רקע פוליטי"

  • ח' טבת התשפ"ב
יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, תוקף בחריפות את פרקליטות המדינה, המשטרה והתקשורת ומאשים כי בחמש השנים האחרונות ביצעו הפיכה באמצעות תפירת תיקים לאביו: "ללא תפירת תיקי נתניהו, הממשלה הנוכחית לעולם לא הייתה יכולה לקום".

בטור שפרסם באתר ICE, התייחס נתניהו הבן לחקירתו הנגדית של ניר חפץ, עד המדינה במשפט האלפים: "בשבועיים האחרונים כולנו קיבלנו עוד הוכחות לכך שהתיקים נגד נתניהו תפורים. בחקירה הנגדית של חפץ התגלה כי הוא הפך להיות עד מדינה נגד נתניהו בתנאים לא חוקיים של עינויים וסחיטה. ראינו שכל המערכות של צמרת המשטרה והפרקליטות התגייסו במשך שנים כדי להביא להדחת נתניהו".

"למרות כל זאת, חפץ העיד שנתניהו לא התעניין באתר וואלה, מעולם לא דיבר איתו בנושאי רגולציה של עסקיו של אלוביץ', ומעולם לא התעניין באופן מיוחד באתר וואלה. לאור מבול הכותרות העוינות באתר וואלה שהציגו לו הסנגורים, הוא גם נאלץ להודות שאתר וואלה היה עוין במיוחד לנתניהו בתקופה המדוברת, אפילו ביחס לכלי תקשורת של השמאל".

בהמשך התייחס נתניהו לפרסום בחדשות 12, לפיו היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט תקף בשיחות סגורות את ראש הממשלה לשעבר והאשים אותו כי סיכן את הדמוקרטיה הישראלית. לדבריו, מדובר באישוש הטענה של הימין כי "לא מדובר פה בעניין משפטי, אין פה עבירות פליליות, מדובר בהפיכה על רקע פוליטי. פקידים שהחליטו לפי דעתם האישית כי הם לא מרוצים מראש הממשלה הנבחר והחליטו להדיח אותו באמצעות רדיפה ותפירת תיקים. הם עשו זאת מכיוון שהתייאשו מהעם בישראל, שבוחר בנתניהו פעם אחר פעם".

"בשלב זה, ולאור כל מה שנחשף, כל אזרח ישראלי עם אייקיו מינימלי מבין שנעשתה פה בחמש השנים האחרונות הפיכה. אומנם לא באמצעות טנקים ורובים כמו ברוב המדינות, אבל הפיכה לכל דבר. כל ימני במדינה מבין זאת וכועס, וכל שמאלני מבין זאת ושמח".

יאיר נתניהו הוסיף, כי "לא לחינם כאשר מבצעים הפיכה בכל מדינה, דבר ראשון שעושים בה הוא להשתלט על התקשורת. במקרה של ההפיכה בישראל שביצעו הפרקליטות וצמרת המשטרה של אלשיך, התקשורת כבר הייתה בידם, לכן היא יכלה להתבצע ביתר קלות. למעשה, התקשורת הישראלית לקחה חלק פעיל בהפיכה יחד עם הפרקליטות וצמרת המשטרה".

תגיות:יאיר נתניהופרקליטות המדינההתקשורת הישראליתתיקי האלפים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה