חדשות בארץ

נתניהו: "הממשלה דואגת רק לעצמה – לסער יותר ג'ובים ממנדטים"

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו מתח ביקורת חריפה על הממשלה, והגדיר את מדיניותה בסוגיית הגרעין האיראני כ"מחדל ענק"

נתניהו בסיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בסיעת הליכוד, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו תקף בצהריים (שני) את הממשלה על מדיניותה בסוגיית הגרעין האיראני, ואמר כי מדובר ב"מחדל ענק".

בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, אמר נתניהו: "יש לנו הרבה ביקורת על הממשלה הזאת שמפקירה את העצמאים והעסקים, וזאת בניגוד גמור אלינו. הממשלה הזאת דואגת רק לעצמה, היא דואגת לג'ובים. לפיד דואג לג'וב לגיסתו בקק"ל, תמר זנדברג דואגת לג'וב לבן זוגה כיו"ר מרכז הרצל. אתמול הם מינו עוד סגן שר לענייני כלום, ולגדעון סער יש פי שניים יותר ג'ובים ממנדטים. זאת לא ממשלה – זאת חברת השמה".

"אבל כל זה מתגמד מול המחדל הענק שלהם, מול הדבר החשוב ביותר שיקבע את גורלנו, וזה הגרעין האיראני", הוסיף נתניהו. "ראיתי את הדיווח של הניו יורק טיימס, לפיו ישראל מעדכנת את ארצות הברית ביחס לפעולותיה ותוכניותיה מול איראן. אם זה נכון – זאת טעות חמורה".

"זה לא סוד שהממשל הנוכחי מתנגד לתקיפה מול איראן. לכן ההתחייבות של בנט ולפיד לעדכן מראש את הממשל האמריקני והמדיניות שלו ל'אין הפתעות', היא למעשה הזמנה לסיכול של כל פעילות משמעותית שיכולה לעצור את תוכנית הגרעין. ואם הידיעה שהתפרסמה היום, שארצות הברית שללה אספקת שני מטוסי תדלוק שהזמנו, אכן נכונה – זאת עוד הוכחה נוספת לכך".

"לכן המדיניות שלנו הייתה ותישאר אחרת. עם או בלי הסכם, עם או בלי הסכמת ארצות הברית, אנחנו נעשה כל מה שצריך למנוע מאיראן נשק גרעיני. זה בנפשנו".

נתניהו הגיב על הטענות שהועלו לאחרונה נגד מדיניות ממשלתו בסוגיית הגרעין האיראני: "בשבועות האחרונים אנו עדים לניסיונות של הממשלה לבטל את מה שעשינו יחד כדי לבלום את איראן ולסכל את תוכנית הגרעין שלה. הכנו תוכניות, הבאנו תקציבים. חבריי כאן יודעים את זה, מי שהיו בקבינט. אנחנו אלה שהבאנו תקציבים אדירים לצורך הזה, מול התנגדות לא מבוטלת של גורמים חשובים בממסד הביטחוני. בכל השנים היו תקציבים, היו תוכניות, הייתה התחמשות, ואף הבאנו תקציבים נוספים בשנה האחרונה".

"אנחנו אלה שדחפנו את זה", הצהיר נתניהו. "הגדרתי את המאבק בגרעין האיראני כיעד ראשון במעלה בתפיסת הביטחון הלאומי שלנו. עשיתי זאת גם בפורומים עם צה"ל ושאר גורמי הביטחון. לכן אני מקווה שהתדרוכים הכוזבים הללו שאני שומע לאחרונה לא נועדו להכשיר את דעת הקהל לאוזלת היד של הממשלה לעשות את כל מה שצריך כדי להגן על ישראל בפני האיום האיראני. אנחנו עשינו, ובעזרת השם גם נעשה אחרת".

תגיות:יאיר לפידגדעון סערנפתלי בנטהגרעין האיראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה