חדשות בארץ

נמשכת הטלטלה במשרד החינוך: בעקבות פיטורי המנכ"ל – בכיר נוסף עוזב

יוגב נדב, פרויקטור הקורונה במשרד החינוך האחראי למבצע החיסונים בבתי הספר, התפטר מתפקידו, וזאת על רקע חילופי ההאשמות בין שרת החינוך יפעת שאשא ביטון למנכ"ל היוצא יגאל סלוביק

משרד החינוך בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)משרד החינוך בירושלים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

פרויקטור הקורונה במשרד החינוך, יוגב נדב, התפטר אתמול (שני) מתפקידו, וזאת יממה בלבד לאחר ששרת החינוך יפעת שאשא ביטון פיטרה את מנכ"ל המשרד יגאל סלוביק.

על פי הדיווח בחדשות 12, נדב הודיע על התפטרותו למרות שהתבקש להישאר. במסגרת תפקידו, הוא היה אחראי על מבצע החיסונים בבתי הספר.

התפטרותו של נדב באה על רקע חילופי ההאשמות בין שרת החינוך והמנכ"ל היוצא. שאשא ביטון הכחישה בתוקף את הטענות שהשמיעו מקורביו של סלוביק, לפיהן פיטוריו קשורים למחלוקת ביניהם בנוגע לחיסונים בבתי הספר. בהודעה רשמית שפרסמה אתמול אמרה השרה כי החליטה "בלב כבד אך שלם" לסיים את תפקידו של סלוביק: "מפאת כבודו לא רציתי לקיים דיון פומבי על כך, אך עקב ההשמצות השקריות שמופצות בשעות האחרונות רק אומר כי המחלוקת בינינו הייתה על אופן תפקודו, התנהלותו ואי עמידה ביעדים שהצבתי למערכת החינוך. מעבר לכך לא אוסיף".

"אין כל קשר בין פיטוריו לנושא הקורונה", הצהירה שאשא ביטון. "לזכותו ייאמר כי תחום זה נוהל על ידו בצורה מיטבית, הוא ייצג את המשרד בדיונים השונים וניתן לו ולצוות המשרד גיבוי מלא מצידי. משרד החינוך מחוייב ליישם את מלוא החלטות הממשלה וקבינט הקורונה באופן הנכון והמקצועי ביותר".

"אין שופטים אדם בשעת צערו, אך התנהלותו מוכיחה כי אינו ראוי להיות איש אמון.  לא נותר לי אלא להצטער על הסגנון ולאחל למר סלוביק הצלחה בהמשך הדרך".

שאשא ביטון הודיעה שלשום לסלוביק על פיטוריו. מקורביו טענו, כי הרקע לכך הינם חילוקי דעות בין השניים ביחס למבצע החיסונים בבתי הספר. על פי הדיווח ב-ynet, אמרו המקורבים כי "שרת החינוך התנגדה לחיסונים בתוך בתי הספר ואמרה שהניידות יפעלו מחוץ לבתי הספר. הוא ביקש לפעול בהתאם להחלטת הממשלה ופרופ' סלמאן זרקא, ושרת החינוך זעמה על עמדתו והתנהלותו זו. סלוביק תמך בחיסוני תלמידים כבר בתחילת הדרך משום שהאמין שבאמצעות חיסונים ניתן יהיה לשמור על רציפות הלמידה בבתי הספר, והביע עמדתו למורת רוחה בפני ביטון. חילוקי הדעות היו בלתי ניתנים לגישור, המצב החריף בשבועות האחרונים והיא בלמה אותו כל הזמן".

תגיות:משרד החינוךיפעת שאשא ביטוןנגיף הקורונה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה