חדשות בעולם

זו לא בדיחה – באיזו מדינה אסרו על האזרחים לצחוק?

אסור לצחוק, אסור לבכות בקול, אסור לחגוג ימי הולדת או לקבור בני משפחה – לא, זו לא בדיחה. בצפון קוריאה אסרו על האזרחים לצחוק או לבטא רגש במשך 11 ימים. למה? הפרטים בכתבה הבאה

אא

על אזרחי צפון קוריאה נאסר לצחוק או לבטא רגש שאיננו אבל לאומי במשך 11 ימים. זאת בעקבות ציון עשר שנים למותו של קים ג'ונג איל, אביו של המנהיג הנוכחי של המדינה קים ג'ונג און.

תושב המדינה אמר לתחנת רדיו מקומית: "במהלך תקופת האבל אסור לנו לשתות אלכוהול, לצחוק או לעסוק בפעילות פנאי. אפילו קניות במכולת אסורות ביום המדויק של מותו של קים האב".

"בעבר אנשים רבים שנתפסו שותים בתקופת האבל נעצרו והתייחסו אליהם כאל עבריינים אידיאולוגיים. הם נלקחו משם ולא נראו שוב. גם אם בן משפחתך מת במהלך תקופת האבל, אסור לך לבכות בקול ויש להוציא את הגופה לאחר סיומה. אנשים אפילו לא יכולים לחגוג את ימי ההולדת שלהם בתקופה זו", כך אמר אחד התושבים.

כחלק מימי האבל, דגלי המדינה הורדו לחצי תורן. ביום שישי האחרון פרסמו מספר עיתונים, כולם בשליטה של הממשלה, מאמרים המשבחים את המנהיג המנוח: "הוא אכן האיש הגדול והחכם של המהפכה, שכל האנשים בארץ זו עוקבים אחרי תורתו בחיבה עמוקה וכנה".

על פי הדיווחים, קים אסר על אזרחים להעתיק את בחירותיו האופנתיות והוציא את לבוש מעילי העור מחוץ לחוק. על מנת לאכוף את החוק המשונה, דווח כי משטרת האופנה סיירה ברחובות כדי להחרים את הז'קטים ממוכרים וכל אזרח שנתפס לובש מעיל עור, הוכה על ידי השוטרים לפני שמעילו הוחרם.

תגיות:צחוקחדשות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה