חדשות בעולם

כנגד כל הסיכויים: התחבאה באמבטיה בביתה, וניצלה מהטורנדו הקטלני

מסעיר את הרשת: התחבאה באמבטיה בביתה וניצלה מהטורנדו הקטלני בקאנטקי - באורח נסי

אא

סיפורה של בחורה צעירה מקנטאקי ששרדה את הטורנדו הקטלני שהיכה במדינה בשבוע שעבר - מכה גלים ברשת. 

ג'סמין פאר, הצעירה שניצלה (בתמונת החזית, בעיגול) סיפרה כי כמו אלפי בתים אחרים שניזוקו, גם ביתה ניזוק בצורה קשה כשהטורנדו היכה והעיף את כל מה שבתוכו. כשהתבקשה לתאר איך הכל התחיל, סיפרה ג'סמין ששהתה בדירתה השכורה וצפתה בטלוויזיה ברוגע, כשלפתע אמה ואחותה התקשרו אליה והודיעו לה שהיא צריכה למצוא מקום בטוח. 

"המקום הכי בטוח שיכולתי לחשוב עליו בדירה שלי היה האמבטיה", היא מסבירה. היא לא חשבה פעמיים, וקפצה עם הטלפון שלה אל תוך האמבטיה. "נכנסתי פנימה וכיסיתי את הראש שלי בשתי ידיי. שמעתי רעש מטורף והבנתי שמשהו עומד לקרות. הרעש נשמע כמו רכבת שנמצאת ממש קרוב אליי, ואז זה היכה בי. אני מניחה שבאותם רגעים האמבטיה שלי נשמטה ועפה ממקומה, כשאני בתוכה - מתגלגלת".

ג'סמין התגלגלה כך מספר פעמים, עד שלבסוף 'נזרקה' אל תוך יער. 

"נזרקתי כל כך רחוק", היא משחזרת. "מצאתי את עצמי בין העצים כשהכל נגמר. הייתי ממש רחוקה מהבית שלי, אז התחלתי לצעוד לכיוון הבית של השכנים שלי. הדירה שלהם לא נפגעה".

לדבריה, דווקא רגעי ההתעוררות הראשונים, היו הקשים ביותר. "העיניים שלי היו מלאות באבק ובחתיכות עץ קטנות, ולא הצלחתי לראות לאן אני הולכת. אבל כן הצלחתי לזהות פתאום שאני חוצה את הסלון שלי, ושהאוטו שלי בתוכו. זה היה הזוי. הגעתי למדרכה ואז לשכנים שלי".

כשנשאלה מה חלף במוחה באותם רגעים אמרה ג'סמין: "חשבתי שאני הולכת למות. שמעתי מישהי שצועקת לעזרה אבל לא יכולתי להגיע אליה. לא יכולתי להבין איפה היא. לא היו אנשים ברחוב באותו רגע. איבדתי הרבה דם והרגל שלי נשברה. אני לא יודעת איך אני כאן, בחיים".

תגיות:טורנדוסערהנסקנטאקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה