חדשות בארץ

"חרפה לדורות": ח"כ גנאים מרע"מ נפגש עם ראאד סלאח

חבר הכנסת מאזן גנאים ביקר אצל מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, ששוחרר מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר בגין הסתה לטרור. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו: "ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור"

גנאים (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנאים (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מאזן גנאים מרע"מ הגיע היום (שני) לביקור בביתו של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית, ראאד סלאח, ששוחרר בשבוע שעבר מהכלא. 

כזכור, סלאח ריצה 16 חודשי מאסר לאחר שהורשע בהסתה לטרור ותמיכה בהתאחדות בלתי חוקית. לאחר הביקור העלה גנאים לפייסבוק תמונה משותפת שלו עם סלאח.

(מתוך הפייסבוק של גנאים)(מתוך הפייסבוק של גנאים)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב על הפגישה: "חבר הקואליציה של בנט ושקד, ח"כ מאזן גנאים מרע"מ, נפגש היום עם ראאד סאלח שהסית לרצח ישראלים. ממשלה שתלויה באחים המוסלמים לא מסוגלת להילחם בטרור ולשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל".

חבר הכנסת משה ארבל מש"ס תקף: "פגישתו המחויכת של ח"כ מאזן גנאים עם הטרוריסט המסית לאלימות ראאד סלאח היא אות קלון לכל מי שחושב עצמו לציוני בממשלה הזו. איילת שקד וניר אורבך, תמשיכו לעבוד בשביל השותפים תומכי הטרור מרע"מ ולרקוד על דם משפחות נפגעי הטרור".

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, מסר: "מצעד העלייה לרגל למחבל ראאד סאלח נמשך, והפעם ח"כ מאזן גנאים. כשאני אומר תומכי טרור, אני יודע על מה אני מדבר".

יו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג, אמר: "לא לפני שנתיים, לא לפני שנה. בזמן אמת, חבר קואליציה הולך להיפגש עם איש מתועב שהסית באופן המחליא והנורא ביותר לרצח יהודים. לקואליציה כזו אין לגיטימציה מוסרית וגם לא יהיה לה עתיד. חרפה לדורות".

תגיות:משה ארבלראאד סלאחמאזן גנאים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה