מעניין

מכתב התנצלות של ילד לבעל חנות צעצועים בבני ברק - מרגש את הרשת

בעל חנות צעצועים בבני ברק התרגש השבוע מאוד, לאחר שמצא מכתב שעליו משורבט כתב ילדותי מודגש בצבעים - שהתנצל על שלא עמד בפיתוי היצר הרע, לקח צעצוע מאחד המדפים וברח בלי לשלם עליו

אא

בעל חנות צעצועים בבני ברק התרגש השבוע מאוד, לאחר שמצא מכתב שעליו משורבט כתב ילדותי מודגש בצבעים - שהתנצל על שלא עמד בפיתוי היצר הרע, לקח צעצוע מאחד המדפים וברח בלי לשלם עליו. 

במכתב, שהפך עד מהרה לויראלי, כתב הילד את התנצלותו על כך שלקח את הצעצוע מבלי לשלם עליו, ובד בבד צירף את סכום הכסף בשווי הצעצוע, למעטפה נלווית. 

"רציתי לבקש סליחה על שלא התאפקתי, ולקחתי בלי לשלם - למרות שהייתה לי כוונה לקחת ולשלם מאוחר יותר. הלוואי שזה לא היה קורה. אני ממש מתבייש, ומאוד מבקש שתסלחו לי. מצורף כאן הסכום עבור המוצר שלקחתי".

בכתב קטן לצד זה, נכתב כי המוצר הוא 'שעון חכם לילדים'. 

בעל חנות הצעצועים בבני ברק, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי עובדי החנות הבחינו באריזה הריקה של השעון המדובר, והיה להם חשד שמדובר בילד שלא עמד בפיתוי - אך הם לא היו בטוחים בכך.  "האמנו שהשעון יוחזר או ישולם ולכן השארנו את אריזת השעון בפינת המדף. האמת שזה קרה די מהר ובהחלט הופתעתי. כמה ימים חלפו ואברך שהופיע בחנות ביקש מהמוכרת להעביר מעטפה לבעל החנות", שחזר בעל החנות, שהתרגש לראות את המכתב לצד המעטפה ובה הכסף. 

לדבריו, הוא מעריך מאוד את ההורים שדואגים שהילד יקבל חינוך הגון, וגם כשהוא טועה במעשה שכזה - יישא בתוצאות, ייקח אחריות ויתקן את המעוות. "החוכמה היא לא - לא לטעות, אלא לדעת לתקן את הטעות", מסכם בעל החנות בהתרגשות. 

תגיות:מכתבצעצועיםילד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה