חדשות כלכלה

פסטות, חטיפים וקפה: אסם הודיעה על העלאת מחירים

חברת אסם הודיעה לרשתות השיווק, כי החל מפברואר 2022 תייקר עשרות מוצרים בשיעור ממוצע של כ-5%: "עדכון שמפצה באופן חלקי על התייקרויות התשומות"

  • כ"ד טבת התשפ"ב
(צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: נתי שוחט, פלאש 90)
אא

גל ההתייקרויות במשק נמשך: חברת אסם הודיעה היום (שלישי) לרשתות השיווק, כי בכוונתה לייקר את מחיריהם של עשרות מוצרי מזון. ההתייקרות תהיה בשיעור ממוצע של כ-5%, והיא תיכנס לתוקף בפברואר 2022.

בין המוצרים שיתייקרו – פסטות ודגנים, חטיפים, קפה ורטבים שונים. ברשתות השיווק יצטרכו להחליט האם לספוג את עליית המחירים או להשית אותה על הצרכנים.

באסם, הנמצאת בבעלות תאגיד המזון "נסטלה", הסבירו כי העלייה נובעת מהזינוק בשיעור של עשרות עד מאות אחוזים שחל במחירי חומרי הגלם והאריזה ובעלויות השינוע: "לצערנו, המגמה ממשיכה והשלכותיה מסתכמות בעלויות חסרות תקדים בהיקפן, גם בניכוי השפעת שערי החליפין. לאחר שנקטנו בכל מהלך אפשרי וספגנו את ההתייקרויות במשך תקופה ארוכה, אנו נאלצים לבצע עדכון שמפצה באופן חלקי בלבד על התייקרויות התשומות. מחירון מוצרי מטרנה יישאר ללא שינוי".

בשבוע שעבר המליצה ועדת המחירים לצרכן  להעלות את מחירי מוצרי החלב שבפיקוח. במידה וההמלצה תתקבל, המחירים יעלו בשיעור שבין 3.36% עד 8.76%. 

תגיות:אסםעליית מחירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה