חדשות בעולם

נחטף מהכפר שלו כשהיה בן ארבע, והצליח לפגוש את אמו שוב - בזכות הציור הזה

איחוד מרגש בין אם לבנה האובד בסין: גולש ממוצא סיני בשם לי - העלה סרטון לרשתות החברתיות ובו כעין שרטוט של הכפר שבו נולד וממנו נחטף לטענתו, בילדותו. בזכות הציור, המשטרה הצליחה להגיע אל הכפר, בו נמצאה אמו שחיכתה לשובו במשך 30 שנה

אא

סיפורו של אדם בשם לי ג'ינגוויי - כובש את הרשתות החברתיות בסין. 

לפני כחודש, העלה לי סרטון לרשתות החברתיות בארצו, שבו הציג  את השרטוט הזה שלפניכם:

"זה הכפר שבו גדלתי", אמר לי בסרטון. "אני לא זוכר את שמו או את הרחוב. נלקחתי מכאן בסביבות שנת 1989 על ידי שכן קירח, כשהייתי בערך בן ארבע. שרטטתי את המפה הזו כי ככה אני זוכר את האזור שבו גדלתי".

עוד הוסיף לי וסיפר בסרטון כי האדם הקירח היה בערך בשנות ה-40 לחייו. "הוא לקח אותי לביתו, וביחד עם אשתו הם לקחו אותי למשפחה מאמצת. הם קנו לי בגדים והבנתי שכאן אני נשאר לתמיד".

למרות שהיה רק בן ארבע, כבר ברכבת, בדרך למשפחה האומנת שלו, לי השתדל לזכור ציוני דרך חשובים שיעזרו לו לחזור לביתו. בזכות שינון לא רק בזיכרון אלא גם באמצעות שרטוט יומיומי, הוא זכר מבנים גדולים, שבילים צדדיים, נחלים, גשרים, שדות ועוד.   

שוטרים שנחשפו לסרטון שלו והחלו לבדוק אותו לעומק, הצליחו - אחרי מחקר לא קטן - לגלות את זהות הכפר. 

הם פרסמו הודעה כי הם מחפשים אחר אישה שבנה נחטף מהכפר הזה לפני 30 שנה, והתוצאה לא איחרה להגיע: אישה מקומית התייצבה בתחנת המשטרה וטענה כי פרטיה מתאימים לתיאור שבמודעה, וכי בנה הקטן שהיה רק בן ארבע, נעלם לפני 30 שנה. 

האישה נשאלה אם תסכים לעבור בדיקת DNA וכשנעתרה - אכן נמצא כי היא האם האובדת. 

בסרטון נוסף ששחרר לי לרשתות החברתיות, הוא תיעד את הפגישה המחודשת והמרגשת עם אמו, שהתקיימה במחוז יונאן, והודה לכל מי שניסה לעזור. "אמנם אבא שלי נפטר ואיננו, אבל יש לי אח צעיר שחי עם אמא שלי במחוז יונאןתודה לכל מי שעזר לי להתאחד עם המשפחה שלי".

תגיות:סינישניםחטיפהאבדהמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה