חדשות בארץ

סערה ברשת: בנט אמר לח"כ אורית סטרוק "עופי לי מהעיניים"

במהלך ההצבעות במליאה על חוק החשמל, אמר ראש הממשלה נפתלי בנט לחברת הכנסת אורית סטרוק "עופי לי מהעיניים". הגולשים ברשת הגיבו בזעם

  • ג' שבט התשפ"ב
בנט, בעיגול סטרוק (תמונות: אמיל סלמאן, פול; אוליביה פיטוסי, פלאש 90)בנט, בעיגול סטרוק (תמונות: אמיל סלמאן, פול; אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 13:41)

במהלך הדיון הסוער היום (רביעי) במליאת הכנסת על חוק החשמל של רע"מ, שאושר סופית בקריאה שנייה ושלישית, דחתה הקואליציה את ההסתייגות שהגישה האופוזיציה, שדרשה לחבר לחשמל את יישובי ההתיישבות הצעירה. ראש הממשלה נפתלי בנט, שאר חברי ימינה וחברי הכנסת של תקווה חדשה הצביעו נגד ההסתייגות.

על פי הדיווח בערוץ 7, חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) ניגשה לבנט ואמרה לו: "איך אתה לא מתבייש? אתה יושב על כיסא ראש הממשלה בפתקים של תושבי ההתיישבות הצעירה". בנט הגיב במילים "עופי לי מהעיניים".

דבריו של בנט חוללו סערה ברשת. חבר סיעתה של סטרוק, שמחה רוטמן, הגיב בקצרה: "איש בזוי". חברת הכנסת מיכל וולדיגר, אף היא מהציונות הדתית, כתבה: "אני חושבת שאם נשאל את עם ישראל, הוא יעדיף שאתה, נפתלי בנט, יהיה זה שיעוף להם מהעיניים. אם ראש הממשלה מתבטא בצורה כזו, מה המסר שזה מעביר לציבור הישראלי? שלומר לאישה 'תעופי מהעיניים' זה לגיטימי? נפתלי, איבדת את זה. לך הביתה".

בהמשך הוציאה הציונות הדתית הודעת גינוי רשמית ודרשה מראש הממשלה להתנצל: "הבריונות ואיבוד העשתונות של בנט במליאת הכנסת והשיח הירוד כלפי ח"כ אורית סטרוק אינם ראויים. אורית מקדישה את חייה למען מדינת ישראל, שיח מבזה כלפיה מבזה את המדבר ומבזה את הציבור בישראל. בנט תתנצל".

גם בליכוד גינו את "המתקפה הגסה והמיזוגנית", כלשונם, של בנט נגד סטרוק: "אובדן העשתונות של בנט אינו מצדיק פגיעה מבישה בחברת כנסת".

תגיות:נפתלי בנטחם ברשתאורית סטרוקהליכודהציונות הדתית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה