חדשות בארץ

ח"כ זוהר על הסערה בכנסת: "עוד שנייה בנט היה מעיף סטירה למישהו"

חבר הכנסת מיקי זוהר מתח ביקורת חריפה על ההתפרצות של ראש הממשלה נפתלי בנט במליאת הכנסת ועל הקמת הממשלה בשיתוף רע"מ: "ביום שהמדינה זו מנוהלת על ידי תנועה אסלאמית ועל ידי מועצת השורא – כולנו צריכים לדאוג"

  • ד' שבט התשפ"ב
בנט בכנסת, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט בכנסת, אתמול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד) התייחס היום (חמישי) למהומה שהתחוללה אתמול במליאת הכנסת, בעת ההצבעה על חוק החשמל של רע"מ, ולהתפרצותו של ראש הממשלה נפתלי בנט מול חברי האופוזיציה. "מה שאנשים ראו זה את ראש ממשלת ישראל מאבד את זה", אמר בריאיון לרדיו צפון 104.5FM.

"אני לא זוכר ראש ממשלה שפונה ככה אל עבר האופוזיציה בצורה הפגנתית אגרסיבית כזו", הוסיף זוהר. "ראיתי ראש ממשלה שרץ בהפגנתיות לעבר האופוזיציה, ועוד שנייה גם מעיף סטירה למישהו. זה מה שאני ראיתי, לא יודע אם אחרים ראו משהו אחר. אני לא חושב שזה כיבד אותו כראש ממשלה".

"למה הוא כל כך כעס? הוא כעס כי אנחנו זעקנו זעקה אמיתית. אני בטוח שההורים והסבים שלנו, שהגיעו הרחק מעבר לים וחלמו כל ימי חייהם על מדינה יהודית, לא חלמו ולא ציפו שהמדינה הזו, מדינת היהודים, תנוהל על ידי התנועה האסלאמית".

"התנועה האסלאמית היא לא חלק ממדינת ישראל", הצהיר זוהר. "האזרחים הערבים הם אזרחי שווי זכויות, ואנחנו צריכים לשמור על זכויותיהם, אבל בשום שלב לא חלמנו ולא האמנו שהם יכולים להיות אלו שמנהלים את מדינת ישראל".

"ביום שהמדינה זו מנוהלת על ידי תנועה אסלאמית ועל ידי מועצת השורא – כולנו צריכים לדאוג. הם לא חושבים שמדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית. הם חושבים שאנחנו פה במקרה, בטעות, ואם אפשר היה לשלוח אותנו מכאן – הם היו גם שולחים אותנו".

תגיות:נפתלי בנטמיקי זוהררע"מ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה