מעניין

ההורים התאבלו על בנם שנולד מת – אלא שאז קרה נס מדהים

יולדת צעירה מטורקיה הגיעה לבית החולים, שם נאמר לה שהיא עוברת הפלה באמצעות לידה שקטה. ההורים התאבלו על בנם, אלא שבדרך לטקס הקבורה קרה נס מדהים

אא

נס בטורקיה: אל בית החולים הממלכתי הגיעה מלק סרת, אם צעירה בת 32, שסבלה מכאבים עזים בחודש החמישי להריונה. הצוות הרפואי במקום נאלץ לבצע לידה מוקדמת וקבע כי היילוד מת. אלא שזמן קצר לאחר מכן, ההורים השבורים נדהמו לגלות שהתינוק שלהם בעצם שרד.

מלק סבלה מכאבים ופנתה אל בית החולים המקומי לפני כשבועיים, אך טופלה ושוחררה שלושה ימים לאחר מכן. לאחר ששוב הרגישה ברע, היא הועברה לבית החולים, שם מצבה רק הלך והדרדר. הרופאים הסבירו לה כי היא עוברת הפלה באמצעות לידה שקטה מוקדמת, ואף הוציאו תעודת פטירה ליילוד.

האב חסן עם תעודת הפטירה של בנוהאב חסן עם תעודת הפטירה של בנו

 

לאחר שההורים כבר התאבלו על מות הבן שציפו לו כל כך, האב חסן לקח את היילוד אל בית הקברות כדי שיוכל להיפרד ממנו. אלא שבדרך אל טקס הקבורה - התינוק החל לבכות, להפתעתו של האב והרופאים ההמומים. "הייתי בהלם כששמעתי את קול הבכי של התינוק שלי", אמר חסן. "בהתחלה לא האמנתי, אבל כשהסרתי את התכריכים ראיתי אותו חי. פעם ראשונה בחיים שלי שאני שומע ורואה דבר כזה. הכאב שלי כאבא הוא בלתי מוסבר. מסרו לי אותו מת, אמרו לי לקבור את הילד שלי חי. אם יש רשלנות, אני רוצה שזה יחקר". 

בימים אלו התינוק נלחם על חייו בטיפול נמרץ והוריו הוציאו הודעה במטרה לעזור לו לשרוד על ידי גיוס תרומות דם. כמו כן, במקביל לניסיון ההצלה של התינוק, נפתחה חקירה נגד בית החולים במטרה לקבוע האם התרחשה רשלנות רפואית כלשהי.

תגיות:הפלהלידה שקטה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה