חדשות בארץ

בוחן את האופציות: האם עמיחי שיקלי יקים מפלגה חדשה?

חבר הכנסת עמיחי שיקלי החל בבדיקת האופציות העומדות לרשותו בהמשך דרכו הפוליטית. על הפרק – הקמת מפלגה חדשה או הצטרפות לליכוד

  • י"א שבט התשפ"ב
שיקלי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)שיקלי (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שנבחר לכנסת מטעם ימינה אולם בפועל אינו מהווה חלק ממנה בשל התנגדותו העזה להקמת ממשלת בנט-לפיד, בוחן את האופציות הפוליטיות העומדות בפניו. מריאיון שהעניק ליהודה שלזינגר "ישראל היום", שיפורסם מחר (שישי), עולה כי שיקלי כבר העלה הילוך בהתארגנותו לקראת המשך דרכו הפוליטית.

שיקלי טרם החליט האם להקים מפלגה חדשה או להצטרף לליכוד. במידה ויחליט ללכת במסלול של הקמת מפלגה חדשה – הוא היה מעוניין לשלב בה דמויות מקצועיות, דומיננטיות, בעלות דעה ברורה וגם דמויות ימניות ולאומיות.

בשלב זה, כשבחירות חדשות אינן נראות באופק, שיקלי עסוק בגישושים ראשוניים. כך, למשל, נחשף כי הוא שלח הודעה לראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, והביע רצון לפגוש אותה לשיחת היכרות. פנייתו לא זכתה למענה. גם עומרי כספי קיבל הצעה לחשוב על הרעיון לכהן כחבר כנסת, אך הכדורסלן לשעבר הבהיר שפניו אינם לפוליטיקה. מנגד, יוסף חדאד, מנכ"ל עמותת "ביחד – ערבים זה לזה", מוזכר בין האנשים שהגיבו בחיוב לרעיון להצטרף למפלגה בראשותו של שיקלי.

ומה עם האופציה השנייה, להצטרף לרשימת הליכוד? עבור שיקלי, זו אפשרות ריאלית כל זמן שבנימין נתניהו עומד בראש המפלגה, שכן הוא מקבל אותו ללא עוררין כמנהיג המחנה הלאומי. אולם אם נתניהו יפרוש מהחיים הפוליטיים – לא בטוח כלל ששיקלי ירצה לכהן כחבר כנסת תחת יולי אדלשטיין, ישראל כץ או ניר ברקת.

תגיות:הליכודעמיחי שיקלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה