חדשות בריאות

משרד הבריאות איבד שליטה לחלוטין: "לא יודעים מה מספר המאומתים"

האומיקרון משתולל, והממשלה איבדה עליו שליטה כליל. נתוני התחלואה לא עודכנו מיום ראשון, וד"ר שרון אלרעי פרייס מציינת כי קיצור ימי הבידוד הוא בשל שיקולים מדיניים

  • ט"ז שבט התשפ"ב
בעיגול: ד’’ר שרון אלרעי פרייס (צילומים: פלאש 90)בעיגול: ד’’ר שרון אלרעי פרייס (צילומים: פלאש 90)
אא

משרד הבריאות איבד כליל שליטה על האומיקרון: נתוני התחלואה לא עודכנו מיום ראשון, ובכירי המערכת מודים: "אין לנו מושג מה מספר המאומתים".

ממטה ההסברה למאבק בנגיף הקורונה נמסר: "בשל עומסים מערכת המחשוב, הנגרמים כולל מהעלייה הגוברת בכמות הנבדקים היומית, נוצרו עיכובים בקליטת תוצאות הבדיקות מהמעבדות למערכת המחשוב, והועברו לקופות החולים".

ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, העניקה הבוקר ראיון לרשת כאן ב', והתייחסה לשינויים במדיניות הבידוד. "אנחנו במספרים מאוד גדולים, ואי אפשר שרופא ישחרר כל אחד. ברור שכשעושים קיצורים יש סיכוי שמוציאים אדם שמדבק".

צילום מסך מתוך אתר משרד הבריאותצילום מסך מתוך אתר משרד הבריאות

מדבריה של ד"ר אלרעי פרייס עולה כי אינה מתלהבת, בלשון המעטה, מההחלטה לקיצור ימי הבידוד: "יש החלטות שהן מדיניות, לא הכול ראייה מקצועית נטו כמה הוא בטוח, צריך איזונים. בריאות הציבור זה לא רק כמה האדם מדבק, זה גם השפעה של ימי הבידוד על המשק".

ד"ר אלרעי פרייס התייחסה לתוצאות המחקר של בית החולים שיבא אודות החיסון הרביעי על אומיקרון. "אשמח לראות את המחקר. את החידוש של אתמול אני מכירה מהתקשורת".

תגיות:קורונהאומיקרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה