חדשות בארץ

מחוסר ראיות: המשטרה תסגור את תיק החקירה בפרשת סילמן

במשטרה מתכוונים לסגור מחוסר ראיות את תיק החקירה שנפתח בעקבות טענתה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין, ומותחים עליה ביקורת נוקבת. לדבריהם, שיתוף הפעולה שלה בחקירה היה "מוגבל"

תחנת דלק, אילוסטרציה (בעיגול: סילמן. צילומים: יוסי אלוני ויונתן זינדל, פלאש 90)תחנת דלק, אילוסטרציה (בעיגול: סילמן. צילומים: יוסי אלוני ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

המשטרה מתכוונת לסגור מחוסר ראיות את תיק החקירה בעניין טענתה של יו"ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן מימינה, כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין.

על פי הדיווח של משה נוסבאום בחדשות 12, במשטרה טוענים כי שיתוף הפעולה בחקירה מצידה של סילמן היה "מוגבל מאוד", וכי בעדותה אמרה "רק מה שהיה לה נוח לומר, מילה לא מעבר לכך".

איילה חסון דיווחה בחדשות 13, כי סילמן התחמקה מלסייע למשטרה בחקירתה. על פי הדיווח, היא לא נענתה לבקשה למסור את הדיסק און קי של האיתורן של המכונית שלה כדי לדעת היכן שהתה ולהקל בכך על איתורו של האדם שלטענתה תקף אותה. בנוסף, היא סירבה להוביל את החוקרים למקום בו לטענתה אירעה התקרית. גורם במשטרה אמר, כי יש כעס עצום על סילמן: "היא סחררה את כל המשטרה. מפלג הונאות מרכז התגייס למצוא את אותו תוקף במקום לעסוק בפשיעה".

כזכור, לפני כחודשיים וחצי טענה סילמן, בריאיון לתוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 12, כי הייתה נתונה לאלימות פיזית. "לפני שבועיים היה לי מקרה חד-פעמי, שלא קרה עד אז – תפס אותי בן אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, ופשוט הטיח אותי פיזית לרכב", סיפרה. "זה משהו שבחיים לא קרה לפני כן. באותו רגע הבנתי עד כמה המילים של 'בוגדים' ו'גנבים' יכולות להיות מילים מסוכנות ואף מסיתות שיכולות לעלות בחיי אדם. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב".

דבריה של יו"ר הקואליציה חוללו סערה פוליטית וציבורית, כאשר היו מי שפקפקו בנכונותם. הרשת סוערת הערב שוב בעקבות הדיווח על סגירת תיק החקירה, ונשמעות קריאות להתפטרותה של סילמן.

חבר הכנסת יואב גלנט מהליכוד כתב בטוויטר: "סיפור התקיפה שלא הייתה כנגד עידית סילמן הוא תמצית השיטה: ממציאים ספין שקרי נגד מחנה הימין ובשיתוף התקשורת מציגים את 'הימין האלים'. כאשר מתברר השקר – איש כבר לא מדווח. זה לא יעזור, הליכוד יחזור לשלטון ומהר".

חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה) הגיב: "אני חושב שבמקרה שלה עסקת טיעון יהיה הדבר הכי נכון לעשות, אם תסכים להודות במשהו שכנראה לא היה", אמר בהומור לחדשות 13. "הסיפור הזה מזעזע. כמה כותרות היו נגד הציבור הימני 'התוקפן', 'האלים', רק מהסיפור הזה שלא היה".

חבר הכנסת אוריאל בוסו מש"ס אמר: "'תקיפת סילמן' –  כעת הגיעה העת להתנצלות בפני מחנה שלם ששמו הוכפש תוך ניסיון לצייר אותו כאלים. והגיע גם תורם של כלי התקשורת להקדיש זמן מסך ליוקר המחיה ולבעיות האמיתיות, ולא לתקיפות מפוקפקות".

מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד, כתב: "עידית סילמן צריכה להתפטר. לא יכול להיות שיו"ר קואליציה תשקר לכל עם ישראל, תכפיש ציבור שלם, תחרחר שנאה ופילוג בעם, ולא תיקח אחריות על מעשיה".

תגיות:הכנסתעידית סילמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה