חדשות בארץ

עם ישראל מתגייס: מסיימים ש"ס עד הבר מצווה של פצוע אסון מירון

אלעזר ברגר, שנפצע קשה מאוד באסון מירון, עדיין מאושפז במצב קשה. חבריו ובני משפחתו מבקשים להתגייס יחד, ולסיים ש"ס משניות עד בר המצווה, שתחול בשבוע הבא

  • כ"ד שבט התשפ"ב
(צילום: דוד כהן/פלאש 90)(צילום: דוד כהן/פלאש 90)
אא

אלעזר ברגר, שנפצע קשה מאוד באסון מירון, יחגוג בשבוע הבא בר מצווה. אלעזר מאושפז בחודשים האחרונים בבית החולים אלין בירושלים, בעקבות פציעתו הקשה.

על פי הדיווח בערוץ 7, זמן קצר לפני פציעתו באסון, ערך אלעזר סיום חגיגי על חצי ש"ס משניות שלמד. הוא תכנן שבחגיגת בר המצווה שלו הוא יסיים את ש"ס המשניות כולו. למרבה הכאב, בשל פציעתו הקשה התוכנית לא יצאה לפועל.

משפחתו וחבריו קוראים להתגייס וללמוד משניות לרפואתו ולרפואת הבחור הנוסף, שנפצע קשה מאוד באסון, ואף הוא עדיין מאושפז בבית החולים אלין - יוסף עזריאל רייט.

היעד אותו הציבו בני המשפחה: לסיים יחד ש”ס משניות עד בר המצווה של אלעזר ברגר, שתתקיים בתאריך ל’ שבט, ראש חודש אדר א’.

הרב דב ברגר אביו של אליעזר, תיאר כיצד בנו הפצוע, המתקשר באמצעות עצימת עיניים בחוזקה בלבד, מסר להם כי הוא רוצה לסיים ש”ס משנה לכבוד בר המצווה. “אלעזר לא מדבר, הוא הזיז לפני כמה ימים קצת אצבעות. הוא מגיב רק עם העיניים. הוא לא יכול לתקשר מלבד תנועות בעיניים. כשהוא עוצם עיניים חזק, ככה הוא אומר ‘כן’. קשה להבין אותו, אבל זאת דרך לתקשר”.

עם ישראל מתבקש לא להרפות, ולהמשיך להעתיר בתפילה לרפואתם השלמה של שני הנערים, פצועי אסון מירון: אלעזר בן ראומה ויוסף עזריאל בן חיה מיכל, בתוך שאר חולי ישראל.

עודד הרוש משוחח עם הרב אביגדור חיות, אביו השכול של ידידיה ז"ל, שנהרג באסון מירון. איך מתמודדים? ומה היחס שלו עם הקב"ה, חצי שנה לאחר האסון? "הכל מתוכנן ומדויק. זה קשה, קשה מאוד. מתמודדים". צפו:

תגיות:אסון מירוןתפילות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה