חדשות כלכלה

"מהיום אין יותר דוריטוס": גולשים מכריזים חרם על מותג החטיפים האהוב, וזו הסיבה

בעקבות פרסומת של מותג החטיפים דוריטוס, גולשים רבים קוראים להחרים את מוצרי החברה

  • כ"ח שבט התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פרסומת של מותג החטיפים 'דוריטוס' של שטראוס מחולל סערה: לרגל יום המשפחה, בחברת 'דוריטוס' יצאו בפרסומת שעוררה את זעמם של גולשים רבים.

בפרסומת מיוצגות משפחות להט"ביות מכל הסוגים, ובחשבון היוטיוב של ‘דוריטוס’ התגאו בפרסומת החדשה לרגל יום המשפחה: ”משפחה יש רק אחת? מי אמר?! יש מלא משפחות וכולן מיוחדות וגם אם זה דורש אומץ להעז בבחירות, לטוס חצי עולם או לגשר בין שני עולמות, לכל המשפחות מגיע להיות משפחות. לכל המשפחות באשר הן – יום המשפחה שמח’", נכתב.

הקמפיין עורר סערה ברשתות החברתיות וגולשים קראו להחרים את מוצרי דוריטוס.

עמנואל שילה, עורך ‘בשבע’, צייץ: “לא קונה דוריטוס. ולא רק בגלל הבריאות. חברה שמוכרת חטיפים לא אמורה לקחת צד בנושאים ערכיים השנויים במחלוקת טעונה בין לקוחותיה. היהדות מכירה רק במשפחה של איש ואישה. לא אתערב בחייו של מי שבוחר לחיות אחרת, אבל לא אתן את כספי לחברה שמשתמשת בו כדי לפגוע בערכיי – ערכי המשפחה היהודית”.

גולש נוסף, המגדיר עצמו “בעבר-שמאל, היום-יהודי”, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “עוד פעם קמפיין להט”ב והפעם בחסות דוריטוס. דוריטוס תוציאו את הפוליטיקה הזולה הזו מהצלחת, או שנוציא אותכם! אני לא קונה יותר דוריטוס עד שאתם מפסיקים להנדס תודעה של טשטוש מגדרי. חלאס!”

סגן ראש העיר ירושלים אריה קינג הודיע שהוא ”מצטרף לחרם נגד מעודדי הסטיות” – וצייץ: “חייבים, למען בריאות נפשם ונשמתם של הדורות הבאים, להחרים את ‘דוריטוס‘ שמנסים להשפיע על התא הטבעי המשפחתי, דרך פרסום מוצריהם”.

גולש נוסף כתב: "חבל, אהבתי דוריטוס, אבל מעכשיו אני לא אקנה עוד. הטרלול של הכרת משפחות אלטרנטיביות לא יזכה לגיבוי אצלי ואצל מיליון חרדים. דוריטוס, הפסדתם בגדול בקמפיין הזה, תפטרו מהר את מנהל הקריאיטיב שלכם”.

“מהיום אין יותר דוריטוס אצלנו”, כתב בקצרה גולש אחר.

פורום הארגונים למען המשפחה מסר: “אנו מסתייגים מניסיונו של קונצרן שטראוס לחנך את הציבור. משפחה בניגוד ל’דוריטוס’ לא קונים בסופרמרקט. אנו קוראים לציבור הצרכנים ‘להצביע באמצעות כספו’ ולהפסיק לקנות החטיף”.

תגיות:חטיףדוריטוס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה